Yıllaaaar sonra 1000. mesajım oldu bea.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

karides

Üye
    Konu Sahibi
Yıllaaaar sonra 1000. mesajım oldu bea.
Evet bir görünüp , bir kaybolan ve her defasında bu forumun tılsımına kapılarak dönen ve kısa süreliğine de olsa canavar gibi aktifleşen; ancak bir süre sonra yine sırra kadem basan bendeniz, yıllaaaaar sonra 1000. mesajıma ulaşmış bulunuyorum.
Esasen bu kadar kopukluğa rağmen, ne zaman 1000 mesaja ulaştım, anlayamadım; ama olsun ben 1000. mesajıma ulaşmış mıyım? Siz ona bakın.
Eeeee şimdi n'olcak. Kendime hemen yeni hedefler koymam lazım. Yeni hedefim şöyle:
2015---2000 mesaj
2021---3000 mesaj
Hayde bana kolay gele.
 


POWER

POWER

Üye
Walla harbi kolay gele :D
ama 1000 mesaj istatistiği yapsak kaliteli yorumlar ve kaliteli konular bunların %99 u oluşturur :)

 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
oooooooooooo tebrik ederim karides kardeş mi desem abi mi desem... alkışşş.... başarılarının devamını dilerimm.... :) :)
 

elmyra

Üye
Walla harbi kolay gele :D
ama 1000 mesaj istatistiği yapsak kaliteli yorumlar ve kaliteli konular bunların %99 u oluşturur :)


kesinliklee katılıyorum kaliteli yorumlar kalıtelii mesajlardaaa dolu tam 1000 msj dahalarını devamınııı görmekk ümidiyleee :oke::oke::oke:
 

karides

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah Power kardeş. Yorumun onurlandırdı beni.

oooooooooooo tebrik ederim karides kardeş mi desem abi mi desem... alkışşş.... başarılarının devamını dilerimm.... :) :)

Sana uluşmak için 2025'i bekleyeceksin. Bu arada senden bir yaş büyüğüm. Öp gız elimi.
 
kurt bey

kurt bey

Üye
tebrikler kardeş bende 1000. mesajıma üyelikden 2 sene sora ulaşmıştım :) zaman ne hızlı ileryor :D
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Az ama öz, misali .. Nice binlere olsun abi. :)
 
POWER

POWER

Üye
Ben teşekkür ederim abi yıllar önce telefonlar için verdiğin kaliteli bilgilerle az şey öğrenmedim ben :)
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
Eyvallah Power kardeş. Yorumun onurlandırdı beni.



Sana uluşmak için 2025'i bekleyeceksin. Bu arada senden bir yaş büyüğüm. Öp gız elimi.


benim msjlarda boş msj çok... :ehe :ehe olur abii öperiz elini bayramda.... :) :)
 
Altun.

Altun.

Üye
bende 3 sene sonra 2000 olacam neredeyse....
 

omayra

Üye
Yorumlarını her zaman takdir ettiğim, pek çok konuda fikrini paylaştığım, saygı duyduğum bir paylaşımcıdır karides. Nice 1000'lere efendim, bizi mahrum etmeyiniz görüşlerinizden, paylaşımlarınızdan ;)
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
hayırlı olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt