yılın en iyisi bu telefon

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ykmk

ykmk

Üye
    Konu Sahibi
yılın en iyisi bu telefon

Barcelona'da GSM Birliği (GSMA) tarafından düzenlenen 13. Dünya Mobil Ödülleri'nde Sony Ericsson Walkman telefon W910, Yılın Cep Telefonu seçildi. 2007'nin son günlerinde piyasaya sunulan Walkman telefon W910, müzikten 3 boyutlu oyunlara, videodan yüksek süratte internet erişimine dek tam anlamıyla eğlence için tasarlanmış bir model. W910'da ön plana çıkan özelliklerden Shake Control özelliği telefonu sallayarak oyunları oynamayı ya da şarkılar arası geçiş yapmayı sağlarken, SenseMe ise kullanıcıların ruh durumuna göre farklı müzikler seçmeyi sağlıyor. Telefonla birlikte hediye edilen 1GB Memory Stick Micro ise Walkman telefon W910'a 900'ün üzerinde şarkı yüklenmesini sağlıyor. "Böylesine popüler bir ürünün bu kadar prestijli bir ödülü kazanmasının gururunu yaşıyoruz." diyen Sony Ericsson Başkanı Dick Komiyama şunları söyledi: "Walkman telefon W910, müzik transfer ve yüklemesini çok kolay hale getiriyor. Üstelik bu model müziğin ötesinde oyun, video ve web için de mükemmel bir telefon."​
 


emrezorlu

emrezorlu

Üye
saol bilgi için
 

alicavus

Üye
bence n95 8 gb yılın telefonu bu
 
bodrumlu_71

bodrumlu_71

Üye
saol paylaşım için..
 

atpl79

Üye
kesinlikle n95 8gb yanlış olmasın ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt