Yılbaşı gecesi planlarınız?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


söz verdim mi tutarım eğer çıkarsa biletlerimden birine 1 ay tanımadığım akrabaların türememesi için tahsilatı yapmayacağım.1 ay sonra çekerim böylece olay unutulur.Çıkarsa çorba parası atacağım ama


hayatımın diğer yarısı varken melez bir hatuna bakamam
 

bydexer

Üye
Pijama Terlik Televizyon

+1

a-Nesrin Topkapı'yı bekliyorum.
b-Eskidi o.
a-Tombala.
b-Tarih oldu.
a-içelim o zaman
b-bak o olur
a-köftehor.



Victoria's Secret izlemek



Walla her zamanki gibi "bu da gelir bu geçer" diyerek geçirmek



+biz bu yılbaşı ptt yapıcaz!
-ptt ne ya?
+pijama-terlik-televizyon
-ehe, ehe


pardon yanlış konuya yazmışım







+1





Gece yarısı cnbc-e'yi aç bari..





----------Eklendi @ 18:59:51 ---------- Yazıldı @ 18:54:54 ----------

Baba yılbaşında yatar . . . Yılbaşı da neymiş . : )




+1


----------Eklendi @ 19:05:48 ---------- Yazıldı @ 18:59:51 ----------


+1




uyuycaktım uyutmuyolar

arkadaslar gelcek bseyler bseyler yaparız artık

hazırlıkları yapınca benı uyandırın siz dedım gece yarısı





çeyreğini veririm sana



30 tane bilet aldık biz



bana çıkacak bi sakin olun



23:00'de yatmaya çalışıcam. 00:00'da yatmış olucam. Bir yıla nasıl girersen öyle gider denir ya, işte yıl boyu uyuyarak geçiricem



Victoria's Secret kaçmaz






----------Eklendi @ 19:11:59 ---------- Yazıldı @ 19:05:48 ----------

3 yıldır benim için çok önemli olmayan bir gece haline geldiği için evde geçirmeyi tercih ediyorum...







JLO'ya da hayır diyebileceğini sanmıyorum



Veya



 

minoo

Üye
Pat diye ortaya çıkan planlara bayılıyorum ya
Teyzecikler geliyo kuzenlerlee
İçkinin dibine vurcaz eniştem, babam ve ben
 
Bende Serkeş'in ptt'si ve tombala yapmayı planlıyorum
 

pelın_

    Konu Sahibi
evdeyim uyumayı planlıyorum
 

bydexer

Üye
İçme hayalleri teker teker suya düşüyo sanırım

----------Eklendi @ 22:37:34 ---------- Yazıldı @ 22:22:41 ----------

Pat diye ortaya çıkan planlara bayılıyorum ya
Teyzecikler geliyo kuzenlerlee
İçkinin dibine vurcaz eniştem, babam ve ben

Efenim,demin Best FM'e telefonla bağlanan siz miydiniz
 

minoo

Üye
Iciyoruuuuuuuz
 

mstf_l

Üye
bir ilki yapacam ve 12.00 da tork ve moment cozecem
 

minoo

Üye
Amin Hep beraber
 
köpük partisi iptal kaldık burda
 

Türe

Üye
oturdum 7 den 11 e kadar kimya çalıştım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...