greenmile
Üye
Bence tutturduğunu göremeyeceksin. Çünkü Murat o gün çoktan parayı tahsil etmiş ve Bora Bora'da bungalovlardan birinde melez bir taş gibi bağyanla tatilini yapıyor olacak.Senmi? "havanı alırsın" gibime geliyor.
Pijama Terlik Televizyon
a-Nesrin Topkapı'yı bekliyorum.
b-Eskidi o.
a-Tombala.
b-Tarih oldu.
a-içelim o zaman
b-bak o olur
a-köftehor.
Victoria's Secret izlemek
Walla her zamanki gibi "bu da gelir bu geçer" diyerek geçirmek
+biz bu yılbaşı ptt yapıcaz!
-ptt ne ya?
+pijama-terlik-televizyon
-ehe, ehe
pardon yanlış konuya yazmışım
evet Ptt
yılbaşı gecesi portakal likörü alıcam babam ve annem sigara içtiğimi bilmiyor onlara söylicem gerçi bağımlı değilim kafama göre ister içerim ister içmem onların gözü onünde sigara mı içicem ve azar işiticem yada dayak yicem
Gece yarısı cnbc-e'yi aç bari..
Baba yılbaşında yatar . . . Yılbaşı da neymiş . : )
Bana gelince...
Sevdiklerimle birlikte gireceğim yeni yılaİstanbul dışına kaçacağım, Karadeniz sahillerine doğru. Az ama öz, huzur dolu...
Önemli olan aile ile birlikte böylesi güzel ve özel günleri paylaşabilmek. Birlikte olmak ve huzur bulmak.
Açık konuşmak gerekirse Taksim / Nevizade / Bebek / Kadıköy gibi yerlerde itiş kakış yeni yıla girenleri pek anlamıyorum benO yüzden öyle girmeyeceğim.
Düşünsenize hem 5 katı para ödüyorsunuz hem de yer bulamıyorsunuz, kalabalık - trafik - otopark sorunlarıyla boğuşuyorsunuz; kısacası paranızla rezil oluyorsunuz...
ortam ortam gezecem
ilk odamdan başlarım, sonra salon en sonda pc basında bıtırırm dıe umuyorum:d
ha bu arada
Şimdiden söylüyorum!Büyük ikramiye kime çıkarsa,ben onun yıllar önce kaybettiği kardeşiyim..beni bulsun
uyuycaktım uyutmuyolar
arkadaslar gelcek bseyler bseyler yaparız artık
hazırlıkları yapınca benı uyandırın siz dedım gece yarısı
çeyreğini veririm sana
30 tane bilet aldık biz
bana çıkacak bi sakin olun
23:00'de yatmaya çalışıcam. 00:00'da yatmış olucam. Bir yıla nasıl girersen öyle gider denir ya, işte yıl boyu uyuyarak geçiricem
Victoria's Secret kaçmaz
köpük partisi
3 yıldır benim için çok önemli olmayan bir gece haline geldiği için evde geçirmeyi tercih ediyorum...
Bence tutturduğunu göremeyeceksin. Çünkü Murat o gün çoktan parayı tahsil etmiş ve Bora Bora'da bungalovlardan birinde melez bir taş gibi bağyanla tatilini yapıyor olacak.Senmi? "havanı alırsın" gibime geliyor.
söz verdim mi tutarımeğer çıkarsa biletlerimden birine 1 ay tanımadığım akrabaların türememesi için tahsilatı yapmayacağım.1 ay sonra çekerim böylece olay unutulur.Çıkarsa çorba parası atacağım ama
hayatımın diğer yarısı varken melez bir hatuna bakamam
Pat diye ortaya çıkan planlara bayılıyorum ya
Teyzecikler geliyo kuzenlerlee
İçkinin dibine vurcaz eniştem, babam ve ben
zıkkım için
bir ilki yapacam ve 12.00 da tork ve moment cozecem
köpük partisi iptal kaldık burda
ne gibi efenim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?