Yılbaşı gecesi planlarınız?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yılbası hristıyanların bayramı .varsın kutlasınlar.
 
Tepkiler: |SEÇKiN| ve AlpReis

.BlueTR

Üye
kuzenimin evinde tek ikimiz korku yada macera filmi seyrederek aburcubur ve kola yeyip içmek.
 

cnbrs56

Üye
ben ders çalışacam yaa. çok tembelimde hani adet varya yeni seneye nasıl girersen diye. Onu bi deniyecem(asılnda finaller yaklaşıyo)
 
Taksimde olucam, o yöne giden olursa kallavideyim beklerim
 
yılbası hristıyanların bayramı .varsın kutlasınlar.

Yılbaşı Hristiyanların bayramı değil Noel Hristiyanların bayramı. O da 24 Aralık'ta zaten. Bizimki sadece Miladi takvime göre yeni bir yıla girmeyi kutlamak..

ben de Ptt
 
Tepkiler: Praetor ve minoo
Arkadaslarla birlikteyiz kafalar 1 milyon olacak insallah
 
Tepkiler: minoo

DiaBLoS

Admin
Baba yılbaşında yatar . . . Yılbaşı da neymiş . : )
 

Praetor

Emekli Yönetici
Arkadaşlar konu "yılbaşı gecesi ne yapacağınız" sorusuna verilecek cevaplarla ilgilidir. Basit - açık - net.
Konu yılbaşı gecesinin kutlanmasının islam dini temelinde sorgulanması değildir.
Konuyu saptıran ve konuyla alakasız olan mesajlar silinmiştir ve tekrarı halinde de silinecektir.
Konu yeniden aktif.
 

Praetor

Emekli Yönetici
Bana gelince...

Sevdiklerimle birlikte gireceğim yeni yıla İstanbul dışına kaçacağım, Karadeniz sahillerine doğru. Az ama öz, huzur dolu...
Önemli olan aile ile birlikte böylesi güzel ve özel günleri paylaşabilmek. Birlikte olmak ve huzur bulmak.
Açık konuşmak gerekirse Taksim / Nevizade / Bebek / Kadıköy gibi yerlerde itiş kakış yeni yıla girenleri pek anlamıyorum ben O yüzden öyle girmeyeceğim.
Düşünsenize hem 5 katı para ödüyorsunuz hem de yer bulamıyorsunuz, kalabalık - trafik - otopark sorunlarıyla boğuşuyorsunuz; kısacası paranızla rezil oluyorsunuz...
 

Mehmet

Emekli Yönetici
bizde 3 arkadaş yeni yıla girmeyi düşünüyoruz
rakı-balık-ben
 
Tepkiler: Praetor ve coolasker54

SHS

Üye
PTT ye ek YİS yapıcaz tabi
 

minoo

Üye
Bizim sehir disindan gelecek olan kuzenlerin is yatti ya resmen herkes ona gore plan yapmisti
Su an yilbasinda ne yapacagimi bilmiyorum, ders calisiyo bile olabilirim
 

DiaBLoS

Admin
Mışıl mışıl yatarım
 
ortam ortam gezecem

ilk odamdan başlarım, sonra salon en sonda pc basında bıtırırm dıe umuyorum:d

ha bu arada
[h=6]Şimdiden söylüyorum!Büyük ikramiye kime çıkarsa,ben onun yıllar önce kaybettiği kardeşiyim..beni bulsun [/h]
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Arkadasın eve gidecez. İçki vs..
 
uyuycaktım uyutmuyolar

arkadaslar gelcek bseyler bseyler yaparız artık

hazırlıkları yapınca benı uyandırın siz dedım gece yarısı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...