Yıl 2023 Iphone VE Galaxy

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yıl 2023 Iphone VE Galaxy
 
Tepkiler: India, Dede ve MEHMET ÇİFTÇİ

osicik

Üye
 
Tepkiler: perfeck07
nokia da olsa olsa savaş yerinde lazımlık olur
 

iyavuzoz

Üye
jedi'ların kalkanı mı var
 
Nokia yi bomba niyetine kullaniriz
 
nokia da olsa olsa savaş yerinde lazımlık olur
samsungların küçük düşürücü hareketleri samsungdan soğuduğum için çok hoşuma gidiyor ama nokia ile dalga geçilebilecek birşey yok en azından uzamıyorlar

- - - Eklendi - - -

bir kere nokia bomba olursa hepiniz ölürsünüz
 

ugur1000

Üye
:d nokianın reklemını gordunuzmu iphone 5 i eziyor maxicep anasayfasını araştırın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...