FuRKaN-D
Üye
Yıkılan Paket Kullananlar İçeri 19LuK ACİLL
Şimdi ben şunu merak ediyorum Diyelim paketi aldım 1 ay 19 lira verip kullandım sonra paket bitti yenilenicek ama yeterli bakiye yok 5 günde yüklemedim paket iptal oluyo 15 temmuzdada paket son bi daha kullanamıyıcakmıyım ?
YARDIM LÜTFEN BU KONU HAKKNDA BİLGİSİ OLAN YOK MU HİÇ
YARDIM LÜTFEN BU KONU HAKKNDA BİLGİSİ OLAN YOK MU HİÇ



