Yıkılan Paket Kullananlar İçeri 19LuK ACİLL

Sponsorlu Bağlantılar

FuRKaN-D

Üye
    Konu Sahibi
Yıkılan Paket Kullananlar İçeri 19LuK ACİLL
Şimdi ben şunu merak ediyorum Diyelim paketi aldım 1 ay 19 lira verip kullandım sonra paket bitti yenilenicek ama yeterli bakiye yok 5 günde yüklemedim paket iptal oluyo 15 temmuzdada paket son bi daha kullanamıyıcakmıyım ?

YARDIM LÜTFEN BU KONU HAKKNDA BİLGİSİ OLAN YOK MU HİÇ
 


gölgee_65

gölgee_65

Üye
Arkadaşım kampanya bitiş tarihi ile senin alakan yok ki. senin tek derdin en az 1 defa paketi aldıysan ondan sonrası çorap söküğü gibi gelir :oke:
 

FuRKaN-D

Üye
    Konu Sahibi
Hayır benim anladığım kadarıyla paket bitince yani 30 sonra yetrli bakiye olsa yenilenicek ama bakiye yok dolayısıyla yenilenmiyo 5 günde yüklemedim yani yenilenemedi sonra kampanya iptal oluyomu.Oluyo yazmıslarda yenıden kampanyayı kullanabilicekmiyim acaba
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
Hayır benim anladığım kadarıyla paket bitince yani 30 sonra yetrli bakiye olsa yenilenicek ama bakiye yok dolayısıyla yenilenmiyo 5 günde yüklemedim yani yenilenemedi sonra kampanya iptal oluyomu.Oluyo yazmıslarda yenıden kampanyayı kullanabilicekmiyim acaba

Evet yeniden paketi KAYIT yazıp 1991'e göndererek alabilirsin :oke:
 

FuRKaN-D

Üye
    Konu Sahibi
emin misin çünkü 15 temmuz son sonra yeniden kayıt olunucak mı bence olunmaz
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye


- - - Eklendi - - -

Verdiğim linkte dikkatli okursan sorunun cevabını bulursun :oke:
 
tarxhn

tarxhn

Üye
dostum kanmpanya her zaman katılabilirsin
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
kampanyanız bitti ve mesaj geldikten 5 gün sonra da Tl yüklemediniz,zaten kampanyaya kayıt yaptığınız için süre geçse bile hesabınıza daha sonradan 19 tl yüklediğinizde BES YUZ yazıp 1991 e göndermen yeterli.
 
yunus4554

yunus4554

Üye
Arkadaşım 4 gün geçiktimi iptal oluyo 20 tl yükle sonra 5YUZ yaz 1991 gönder:D
 
Baskentliia

Baskentliia

Üye
:DD
 
guney28

guney28

Üye
Senin alakan yok onla sen 12 ay yararlanacaksın ondan ama paketi kampanya tarihi bitmeden önce 1 kere alman lazım ki 12 ay süren başlasın.
 
Kupa Beyi

Kupa Beyi

Üye
İptal oluyor ama tekrar katılabiliyorsun yani kökten bitmiyor kampanya sadece yenilemen gerekiyor olduğun yerden tam gaz devam edersin ! Sorun yok paket şahane gerisi bahane ! Ohhhhhhh be :D
 
place3461

place3461

Üye
sen tl yükle paket kendini yeniler senin her ay kayıt yapmana gerek yok ki..ben bir yılı aşkın bu tarifeyi kullanıyorum süper bir tarife :)
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
kampanya her ay atiyo beni derdi neyse.d
her ay knt yukledigimde kaydoluyorum tekrar .sknti yok
 


Üst Alt