Yığın Bellek Modu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

0101223

Üye
    Konu Sahibi
Yığın Bellek Modu
Arkadaşlar Telefona Route 66 Atmak için usb bağladım"yıgın bellek "moduna almam gerekiyor.
Forumda 1 saattir arıyorum anlatılıyor ama anlamadım nasıl yapılacağını lütfen ayrıntılı bir şekilde anlatır mısınız?

Windows 7 kullanıyorum Telefon Samsung Monte.
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Telefonun ayarlarında USB modu vardır onu USB olarak seç.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...