Ankara Keçiören'de geçen sene bize tanınan hak şöyleydi: öğrencilerin 25 gün raparlu izin hakları aile dilekçesi ile raparsuz olarak kullanılabilecektir. bu sene gelirse aynısı gelir ailen izin dilekçesi yazar 25 gün izin alır ama bu hak verilmeyedebilir ilk ygs de 20 gün olarak verilmişti izin ikincisi bize denk geldi bu anlattığım şekilde bu sene gelirse benim anlattığım şekilde gelir diye bekliyorum ama gelmeyedebilir yönetmelikte yok çünkü