wpfurkan
Üye
Bilinçsiz kullanımla hiç ama hiç alakası yok. Peki bilinçsiz kullanım sana göre ne oluyor? 50 uygulama kurup sonra güzel kasma efektlerine bakmak mı oluyor?Android normalde kasmaz kastıran bilincsiz kullanım ve tema arayüzü
nokia bu işi aşmış.
Neye göre bilinçsiz kullanım!! Rehbere bile girerken kasan modeller var.Android normalde kasmaz kastıran bilincsiz kullanım ve tema arayüzü
nokia bu işi aşmış.
Ben 1 seneden fazladır s2 kullanıyorum maddi durum elvermediği için şimdi lumia telefonlar fiyatları taban yaptı. Almak istiyorum ama şu 2 şey beni engelliyorLumia 620 cihazımın kendi hafızası dolu. 32 gb hafıza kartı. Ama kasma sıfırArkadasımın Note 3'ü rehberi 5 snde açıyor Kimse gelip androidi savunmasın. Android daha bir işletim sistemi bile değil
en azından note 3de yükleniyor yazısı yok ve 512 mb ram kısıtlaması yok.Lumia 620 cihazımın kendi hafızası dolu. 32 gb hafıza kartı. Ama kasma sıfırArkadasımın Note 3'ü rehberi 5 snde açıyor Kimse gelip androidi savunmasın. Android daha bir işletim sistemi bile değil
Fakat kımse lanetce tabirlerle o sistemi kullananları tahrik etmemeli değilmi dostumHele şükür hâlden anlayan biri çıktı.Kimse benim hangi telefon alacağına karışamaz ben burada ios'u veya android'i savunmuyorum zaten ne halde ios 8'in stabilize sorunlarını android'in RAM sorununu herkes biliyor.
Ama unutma, bir Iphone´a verdigin parayi düsün birde Lumia 620´ye verdigin parayi göz önünde bulundur, sonra karar ver.
İlk şık geliştirici kaynaklı bir sorun. 2. dediğinizi anlamadımBen 1 seneden fazladır s2 kullanıyorum maddi durum elvermediği için şimdi lumia telefonlar fiyatları taban yaptı. Almak istiyorum ama şu 2 şey beni engelliyor
1. Clash of clans
2. Google nin güvenlik kodu veren uygulama
LUMIA telefonları seviyorum ama bu tür şeyleri dikate almam gerek. Şu anlık bekliyorum yıl sonuna kadar bakalım neler değişecek
Bi zahmet olmasın 3gb ram ileen azından note 3de yükleniyor yazısı yok ve 512 mb ram kısıtlaması yok.
İlk şık geliştirici kaynaklı bir sorun. 2. dediğinizi anlamadım
Bi zahmet olmasın 3gb ram ileŞaka gibisin gerçekten. Cahil cahil konuşuyorsun. Sen bile 3gb ramli 1800 tl fiyatlı note 3 ile 350 liralık 620yi karşılaştırıyorsun
Lumia 620 cihazımın kendi hafızası dolu. 32 gb hafıza kartı. Ama kasma sıfırArkadasımın Note 3'ü rehberi 5 snde açıyor Kimse gelip androidi savunmasın. Android daha bir işletim sistemi bile değil
Burada biraz abartmışsın note 3 amiral gemisi telefon l620 giriş seviye l620 rakibi s3-s3 mini gibi telefonlardır.İlk şık geliştirici kaynaklı bir sorun. 2. dediğinizi anlamadım
Bi zahmet olmasın 3gb ram ileŞaka gibisin gerçekten. Cahil cahil konuşuyorsun. Sen bile 3gb ramli 1800 tl fiyatlı note 3 ile 350 liralık 620yi karşılaştırıyorsun
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?