Yetti artık...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

wpfurkan

Üye
Android normalde kasmaz kastıran bilincsiz kullanım ve tema arayüzü
nokia bu işi aşmış.
Bilinçsiz kullanımla hiç ama hiç alakası yok. Peki bilinçsiz kullanım sana göre ne oluyor? 50 uygulama kurup sonra güzel kasma efektlerine bakmak mı oluyor?
Hem o Nokia bunu aşmış ne alaka nerde ne aşmış. Gidip (bana göre tuhaf) bir launcher yükleyerek hiç bir şey aşılmaz.
 

Serhan

Üye
Ya böyle konulara gerek yok sevmiyosan git sat android al 100 liraya bile android telefon var
 
Bari pozumuzu verelim yakışıklı çıksın
Android normalde kasmaz kastıran bilincsiz kullanım ve tema arayüzü
nokia bu işi aşmış.
Neye göre bilinçsiz kullanım!! Rehbere bile girerken kasan modeller var.
Şimdi Tema launcher rom root ile bizler telefona hizmet etmek zorunda mıyız? Yapma alla aşkına. Bende de 1 gb ramlı tablet var. Oda kasmıyor sonuçta. Senin Nokia eşek yükü ile fiyatı varken (600$) bendeki tablet 200 tl. O zaman benim tablet senin n1 den daha iyi benim gözümde.
 
Lumia 620 cihazımın kendi hafızası dolu. 32 gb hafıza kartı. Ama kasma sıfır Arkadasımın Note 3'ü rehberi 5 snde açıyor Kimse gelip androidi savunmasın. Android daha bir işletim sistemi bile değil
 
Tepkiler: Aybin.Kilic ve turancen

turancen

Üye
Lumia 620 cihazımın kendi hafızası dolu. 32 gb hafıza kartı. Ama kasma sıfır Arkadasımın Note 3'ü rehberi 5 snde açıyor Kimse gelip androidi savunmasın. Android daha bir işletim sistemi bile değil
Ben 1 seneden fazladır s2 kullanıyorum maddi durum elvermediği için şimdi lumia telefonlar fiyatları taban yaptı. Almak istiyorum ama şu 2 şey beni engelliyor
1. Clash of clans
2. Google nin güvenlik kodu veren uygulama

LUMIA telefonları seviyorum ama bu tür şeyleri dikate almam gerek. Şu anlık bekliyorum yıl sonuna kadar bakalım neler değişecek
 
Bir çok cihaz kullandım ama hiç birini Windows Phone kadar sevmedim 2,5 senedir sorunsuz lumia 920 kullanıyor ve çevremde cihaz alacakların hepsine de tavsiye ediyorum.
 
Tepkiler: merlin19 ve Esendağlı

dakamon

Üye
Yetti gari diyenleri android ve ios a alalım. Gereksiz kargaşa çıkmasın bu muhabbetler bitmez.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

skynet

Üye
Bari kapanış pozunu da ben vereyim
 
    Konu Sahibi
Ne kadar Microsoft taraftarıymışşınız. Herkes ayrı kafadan yok ios'u OSx'den yok linux'u androidden öğrenmişşin.Microsoft windows phone 8.1 yayınlandığında 512 MB ramli telefonların androidde ki 1gb ramli telefonların aynı kullanım seviyesine geldiğini açıklamıştı.E o zaman niye mağazaya hala 1 GB RAM kısıtlamalı oyun-uygulama geliyor.Eğer Microsoft RAM sorununu aşamıyorsa telefondan unlocklamadan xap appx yükleyebilelim.Bide yok neymiş mağaza çalışanları Lumia model telefon önermiyormuş o zaman bana niye mağazadaki çalışan görevli yok Lumia alma başka telefon al demedi.Hatta telefonu aldığında mağaza görevlisi güzel telefon tercihini iyi kullanmışsın dedi.Burada amacım Microsoft'u kötülemek değil.Çevremde bazıları telefonu beğendi hatta telefonu ellerinden zor aldım bazıları çöp bu telefonu nasıl kullanıyorsun diyen vardı ve bende bu arkadaşlara cevabını veriyordum veriyorum.Bu kadar da bu sistemi savunmanın beyler daha düne kadar ana ekrana Wi-Fi bluetooth tile'i ekliyorduk.
 
Arkadaşlar burası forum isteyen içini dokebilir git androıd al ios al demek kımseye dusmes
 

Emre

Üye
Lumia 620 cihazımın kendi hafızası dolu. 32 gb hafıza kartı. Ama kasma sıfır Arkadasımın Note 3'ü rehberi 5 snde açıyor Kimse gelip androidi savunmasın. Android daha bir işletim sistemi bile değil
en azından note 3de yükleniyor yazısı yok ve 512 mb ram kısıtlaması yok.
 
    Konu Sahibi
Hele şükür hâlden anlayan biri çıktı.Kimse benim hangi telefon alacağına karışamaz ben burada ios'u veya android'i savunmuyorum zaten ne halde ios 8'in stabilize sorunlarını android'in RAM sorununu herkes biliyor.
 

Emre

Üye
kopyala yapıştır bile x2-00 varken windows phonede yoktu 7.8 ile geldi yapıştırmak için bile klavye açmak zorundasın.
 
Fakat kımse lanetce tabirlerle o sistemi kullananları tahrik etmemeli değilmi dostum
 
Aslında konuyu kilitleyecektim.
Bu tarz konular gereksiz yere, gereksiz tartışmalarla uzuyor.

Hikayenin özetini @dücane arkadaşımız yazmış.
Bence bu yorumun üzerine fazla bir şey eklemeye gerek yok.

Ama unutma, bir Iphone´a verdigin parayi düsün birde Lumia 620´ye verdigin parayi göz önünde bulundur, sonra karar ver.

Şimdi dağılın
 
Tepkiler: dücane
İlk şık geliştirici kaynaklı bir sorun. 2. dediğinizi anlamadım
en azından note 3de yükleniyor yazısı yok ve 512 mb ram kısıtlaması yok.
Bi zahmet olmasın 3gb ram ile Şaka gibisin gerçekten. Cahil cahil konuşuyorsun. Sen bile 3gb ramli 1800 tl fiyatlı note 3 ile 350 liralık 620yi karşılaştırıyorsun
 
    Konu Sahibi
Aynen ama kimseye laf anlatamıyoruz işte gider elaleme fanboy derler ama kendileri o fanboy dedikleri kişilerden daha fanboylar.
 

Emre

Üye
Lumia 620 cihazımın kendi hafızası dolu. 32 gb hafıza kartı. Ama kasma sıfır Arkadasımın Note 3'ü rehberi 5 snde açıyor Kimse gelip androidi savunmasın. Android daha bir işletim sistemi bile değil
 
    Konu Sahibi
Burada biraz abartmışsın note 3 amiral gemisi telefon l620 giriş seviye l620 rakibi s3-s3 mini gibi telefonlardır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...