batuhan505
Üye
Yerli Malı Cep Telefonu Tanıtıldı!!!!!
Yerli Malı Cep Telefonu Tanıtıldı
P { margin: 0px; } Ulaştırma Bakanı Yıldırım, Türkiye'nin ilk yerli cep telefonu olan '
Yerli Cep telefonları İstanbul Ümraniye'de kurulan fabrikada üretiliyor. Günde bin telefon üretme kapasitesine sahip fabrikada yılda 3 milyon telefon üretilmesi planlanıyor. Yerli üretim cep telefonu çift sim karta sahip. Televizyon izleme imkanı da sunan cep telefonu 98 gr ağırlığında. Üzerinde 2 megapiksel kamerası bulunan telefona 2 gigabayt hafıza kartı takılabiliyor. Telefon 250 TL'den satışa çıkacak.




P { margin: 0px; } Ulaştırma Bakanı Yıldırım, Türkiye'nin ilk yerli cep telefonu olan '
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
DST 500'inin tanıtım toplantısına katıldı. Bakan Yıldırım, 'Yerli malı, herkes bunu kullanmalı' şarkısıyla büyüdüğünü belirterek, "O zaman yerli malına verilen önem, milliyetçilik daha fazlaydı. Çünkü Türkiye kapalı bir toplumdu. Herkes kendi ürettiğiyle yetinmek zorundaydı. Kendi kendine yeten ülke olmak önem taşıyordu. Ama bilişim geldi, bu alışkanlığı ortadan kaldırdı. Küreselleşme tüm hızıyla devam ediyor. Hiç kimse artık 'ben kendi kendime yeterim' diyecek durumda değil. Herkesin birbirine ihtiyacı var. Bazı konularda bazı ülkeler daha üstün durumda, başka ülkelerde başka konularda aynı durumdadır" dedi. Yerli Cep telefonları İstanbul Ümraniye'de kurulan fabrikada üretiliyor. Günde bin telefon üretme kapasitesine sahip fabrikada yılda 3 milyon telefon üretilmesi planlanıyor. Yerli üretim cep telefonu çift sim karta sahip. Televizyon izleme imkanı da sunan cep telefonu 98 gr ağırlığında. Üzerinde 2 megapiksel kamerası bulunan telefona 2 gigabayt hafıza kartı takılabiliyor. Telefon 250 TL'den satışa çıkacak.




