Crixus07
Üye
yerel disk (D:) kayboldu
Arkadaslar derdimi söyle özetleyeyim. Su an Vista home premıum x86 kullanmaktayım.PowerQuest Partition Magic 8.0 kurmak istedim. Vistayla uyumsuz olduguna dair bir uyarı cıkardı lakin ben ısrarla programı calıstır dedim. 1-2 denemeden sonra programı kurdum.Program acılmayınca en sonunda kaldırdım bıde baktım kı yerel disk d kaybolmus.Bİlgısayarım sag tus yonet yaptım yerel disk d gozukmuyor.Bende format atmaya karar verdım ondan da bı sonuc cıkmadı.LUtfen bu konu hakkında bılgısı olan varsa yardımcıı olsun .İçindeki bılgıler cok onemlı




