yeniyim jailbreak yaptım böyle oldu

Sponsorlu Bağlantılar

MersinNewYork

MersinNewYork

Üye
    Konu Sahibi
yeniyim jailbreak yaptım böyle oldu
redsnow ile jailbreak yaptım 6.1.3 model düz 4 , cydia yok , safari açılmıyor napmam gerek yardım edin cydiayı kurmanın bir yolunu söyleyin
 
EVRENCEEE

EVRENCEEE

Üye
sevgili arkadasım bu sayfayı bi incele videolu anlatım mevcut
 


Üst Alt