-efşan
Üye
-
Konu Sahibi
-
Teşekkür ederim. Bu ne hız yahuHayırlı olsun. Hemen kutlayalım.
Sağolasın Kardeşimhayırlı olsun
Yok yahu.. Yemek artığı verilir mi hiç?Yavru aslında ama pek yavru gibi durmuyor
sağlıklı ondan.
Yanlız bir tavsiye vericem yediğiniz yemek artığını vermeyin neden derseniz ozaman tüy döküyor yada olumsuz başka sağlık sorunları oluyor. Mama ile beslemek daha iyi
Benim de kedilerim var.
Sağolasın Kardeşim
- - - Eklendi - - -
Yok yahu.. Yemek artığı verilir mi hiç?
Ya da verir miyim hiç.
Elbetteki özel yiyecekler ile beslenecek
Eğitime dahi göndereceğim İnşallah.
Çok tatlı yahu Hayta
- - - Eklendi - - -
Teşekkür ederim. Bu ne hız yahu
Tam konuyu düzenlerken yazmışsın
Hayırlı olsun. Hemen kutlayalım.
Kutlama mi var o zaman bende varimnerde ne zaman
Bagildimmmm cok tatli sanki pelus gibiiiii
adı ney brove nerden esti
Daha adı yok Broadı ney brove nerden esti
Adam insanlardan hayir gelmedigini gormus arkadas olarak bir kopek almis!
Adam insanlardan hayir gelmedigini gormus arkadas olarak bir kopek almis!
Adam insanlardan hayir gelmedigini gormus arkadas olarak bir kopek almis!
Daha adı yok Bro
Daha isim gelmedi
sahibine sadık bir hayvan asla satmaz,arkadan vurmaz seni. Süper dost
Sağolasın Bro. İsim yolda geliyor
hemen buluruz
Teşekkür ederim EykulBu zamanda dost diyebilecegin kimse yok zaten... Son care bu tatli hayvanbazi insanlar bunlar kadar sadik olamiyor haklisin...
Kutlamayi unutmayalim ama
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?