Yeniden aranızdayım :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yeniden aranızdayım :)
Merhaba arkadaşlar Yaklaşık 1 sene boyunca aranızda değildim bu 1 sene içinde türlü türlü sağlık problemleri yaşadım. Değil foruma pcye bile giremedim pek. Eski dostlarla yeniden görüşmek dileğiyle hepinize merhaba
 
cok gecmis olsun.ins simdi iyisindir.
hosgeldin
 
sevindm.merak ettm ama burda yazmazsanda pm atarmisn bana
 

.eRCaN.

Üye
Çok geçmiş olsun kardeşim.

Tekrar hoş geldin...
 
hoşgeldin.saglıklı nice yıllar dilegimle.
 
Hoşgeldin Kardeş Geçmiş Olsun
 

mstf_l

Üye
gecmis olsun. Hosgeldin
 

0live456

Üye
Twitter'daki @kıymalıpuding geldi aklıma
Hoşgeldin.
 

Dafny

Üye
Hoşgeldin, çok geçmiş olsun.
 

'Patron

Üye
Gormustum bıkaç entrynı , nickin guzel. geçmiş olsun yenıden hoşgeldın
 
sana ekmek banasım geldi hoşgeldin
 
Tepkiler: Dafny
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...