Yeni Telefon Arayışı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sgp_0537

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Telefon Arayışı
Arkadaşlar sürekli gelişen teknoloji ile bende dokunmatik ve android telefonlara heves etmeye başladım artık.Şu an nokianın n86 8mp modelini kullanıyorum. Böyle bunu satıp üzerine biraz para koyup 500-600 liralık bir telefon alayım diyorum dokunmatik android vs.Bu fiyat aralığında önerebileceğiniz modeller nelerdir ? Şimdiden teşekkürler...
 

__xXx__

Üye
kullananlar özellikle sistem özelliklerinin iyi olması ve flash desteğinden ötürü ideos x5 öneriyor çin mali ama güzeldir düşünmeni tavsiye ederim
 

nalcam22

Üye
x5 aile içi şiddetle tavsiye ederim :
 

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Samsung Galaxy Gio da farklı bir alternatif olabilir senin için.
 

sgp_0537

Üye
    Konu Sahibi
İdeos x5i ciddi ciddi düşünmeye başladım artık o kadar önerildiki Samsung'un o modelini pek düşünmüyorum.Çok nadir mesaj atan biriyim genelde görüşmelerimi konuşma ile yaparım ama yinede samsung'un mesaj rezaletinden nefret ettiğim için sevemedim samsungları Ayrıca şu an n86 8mp'in piyasa fiyatları hakkında bilginiz varmı arkadaşlar. Ben 2. el almıştım garantisi devam ediyor.
 
androide başlangıç için galaxy ace ideal....
 

61semih

Üye
dostum sırf mesaj konusundan ıse x5 te nasıl mesaj yazılıyorsa galaxy gio dada aynı sadece sanalklayve takımı farklı olur,onuda android marketten halledebılırsun surusuyle klavye çeşidi var
x5 donanım olarak daha ustun bır telefon kullanmadıgım ıcın tek yapabılecegım yorum bu ve kullanmadıgım ıcın tek bır eksısını soylıyebılırım cınmalı olması,ama dıger cınmarkalarından olumlu bır farkı oldugunu rahatlıkla soylıyebılırım
huewei dunya capında bır fırma baz ıstasyonları elektrık trafoları gıbı farklı ıs alanlarındada bulunan cıddı bır fırma

gio ile x5 e gelırsek arada azımsanamıyacak bır fıyat farkıda var
her ıkısıde fıyatlarının en ıyı telefonlarıdır
zaten daha yuksek paralar veremeyeceksen bu ıkısınden baska alternatıf yok android te
 

kcsoft

Üye
samsung iyi bir markadır bilgisayar olsun telefon olsun harika bir marka
 

kloı123

Üye
kardes bende ideos x5 kullanıyorum ozellik olarak mukemmel bugun android marketten ındırdıgım film izle ile kutsal savascı ve kara büyü yü kesintisiz cok rahat izledim mukemmel telefon ya anlatılmaz tadılır al mutlaka ama ısık sızması varsa alma bende ısık sızması var :S baska sorunum yok
 

Ocean258

Üye
soyledıgın fiyata alabılecegın telefon huawei x5 bencede hocam
 

Masha

Üye
Android'e yeni geçeceksen daha düşük bir fiyata almanı tavsiye ederim daha düşük. 300 400 Lira arası. Optimus Me veya Galaxy Gio derim. Hem kaliteli cihazlar hemde android'e uyum sağlaman açısından.
 

__xXx__

Üye
Android'e yeni geçeceksen daha düşük bir fiyata almanı tavsiye ederim daha düşük. 300 400 Lira arası. Optimus Me veya Galaxy Gio derim. Hem kaliteli cihazlar hemde android'e uyum sağlaman açısından.
yanlış anlamayın ama bi bayanın burada öneride bulunması gözlerimi yaşarttı bayanlar genelde buraya takılmazlar tebrik ederim
 

sgp_0537

Üye
    Konu Sahibi
Değerli fikirleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar.
Nedense Samsung'un kamerası 3.2 diye sürekli cayıyorum o gio dan
İdeos x5 ilgimi çekiyo uygualama konusunda falan zengin bir telefonmuş.
Ayrıca sordum ama cevap alamadım n86'ların piyasası ne kadar şu aralar arkadaşlar
 

maNthis

Üye
htc desire satıyorum acilen ilgilenirmisin pm at ılgılenırsen
 
gio nun kamerası 3.2 olması yanıltmasın kesinlikle x5'in kamerasından kötü degil. ama yinede genel olarak bakıldığında x5 agır basıyor. Android' e gecen biri bir süre sonra (büyük ihtimalle) biraz daha iyisini almak isteyecektir. Bu yüzden biraz daha fiyat artırarak 700-750 tl gibi fiyatlara 2. el optimus black, Xperia neo , galaksy s, htc desire s modellerinden birini tavsiye ederim.
 

sgp_0537

Üye
    Konu Sahibi
Elimdeki n86yı telefonculara sorup fiyatını öğrenecem satış için.
Xperia neo modelini gerçekten çok beğendim biraz bütçemi arttırabilirsem düşünüyorum Xperia neoyu.
 

coacoa

Üye
bende kullanıcısı olarak ideos x5 tavsiye ederim.. dün telefon düştü kasa biraz çizildi sinirliyim

----------Eklendi @ 11:46:47 ---------- Yazıldı @ 11:44:51 ----------

ekleme olarak x5 bulamazsan galaxy gio da güzel telefondur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...