Yeni telefon alıyorum.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

k11ng

Üye
    Konu Sahibi
Yeni telefon alıyorum.
Merhaba ben yeni telefon alıcağım s2 ve s3 arasında kaldım pek fark yok diyorlar hatta bazı özellikleri s2 nin daha iyiymiş arada çok fiyat farkı varmı ? varsa değer mi ? Şimdiden teşekkürler.


Oyun konusuna önem veririm birinin açamadığı oyunu diğeri açarmı yoksa neredese fark yok mu ?
 

Yunkaai

Üye
Ben 4 çekirdeği gereksiz bulduğum için s2 alırdım.Perpormans olarak dağlar yok arada.Hem jb de aldı.

2. el s2 lerle sıfır s3 ler arasında 300 ila 600 tl oynuyo.
 
Performans olarak az biraz fark var lakin S2 yerine S3'ü tavsiye ederim , hem ekran biraz daha büyük web'te gezinmek için birebir, oyunda da aynı S2'nin ekranda büyük ama S3 daha iyi arkadaşımda gördüm çok hoş cihaz 1300'e rahat sıfırını bulabilirsin, olmazsa 2.el temiz S3 te olabilir ama S3 tavsiyemdir, o kadar bütçem yok derseniz S2 sizi idare edecektir
 
S III daha iyi. Tamam 4 çekirdeğe gereksiz diyebilirsiniz ama bu Androin için geçerli değil ayrıca bundan sonra çıkacak oyunlar için daha avantajlı.
 

k11ng

Üye
    Konu Sahibi
Note2 tablet kadar onu eliyorum s3 ahım şahım bir fark yok galiba şimdiik fikrim s2 ama karar veremedim Bir çok kişi s3 e ara model de diyor... Ayrıca s2 tasarımını daha çok sevdim.
 
Note 2 Tablet-telefon melezi bir cihaz zaten tabletfon diye nitelendiriliyor; Note2'yi aldığın zaman uzun yıllar götürecektir seni her konuda oyun-uygulama-internet-kamera(8mp) zaten gayet yeterli görünüş olarakta muazzam cihaz

S3 ara model deselerde başarılı çok güzel cihaz uzun soluklu cihaz arıyorsanız Note2 -> S3 -> S2 şeklinde tavsiye ederim

S2 hoşuna gittiyse al bence oda çok güzel cihaz yolda bırakmaz
 

k11ng

Üye
    Konu Sahibi



Note2 çok büyük galiba gidince fiyat farkına göre alıcam arada 200 300 tl fark varsa s3 arada 600 800 fark varsa s2 alıcağım. Bu gün akşam gidicem bu arada başka telefonlar önerirseniz sevinirim
 
Android sürümleri arttıkça çekirdeğe duyulan ihtiyaç artacaktır.Ve teknoloji geliştikçe daha grafikli daha görsel oyunlar ortaya çıkacaktır.Bunları büyük ekranda oynamanın vereceği haz daha yüksek olacaktır.Ve dediğim gibi ileriye yönelik bi adım istiyorsan S3 almanı öneririm.
 
Note2 çok büyük galiba gidince fiyat farkına göre alıcam arada 200 300 tl fark varsa s3 arada 600 800 fark varsa s2 alıcağım. Bu gün akşam gidicem bu arada başka telefonlar önerirseniz sevinirim

yaani Note 2 cidden büyük olmazsaaa Lumia 920 ihtiyaçlarınızı karşılar mı peki?
 
Kardeş S II alacağına S III al yeni çıkan oyunlar için daha avantajlı olur pişman olma.
 

MaxipmaN

Üye
s2 nin çıkalı 2 yıl oldu s3 al kesinlikle
 

k11ng

Üye
    Konu Sahibi
400 tl fark sınırım 400 tl yi aşıyorsa s2 aşmazsa s3 Bu arada note2 bırak çok büyük olmayı ilk gördüğümde hulk un telefonu sanmıştım

Lumia ya gelince uygulamalarada çok önem veriyorum o yüzden android rakipsiz benim için.

- - - Eklendi - - -

S3 aldım arada 200 tl fark vardı teşekkürler herkese
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...