Yeni telefon alıyorum, lütfen yardım edin!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
redmullet

redmullet

Üye
    Konu Sahibi
Yeni telefon alıyorum, lütfen yardım edin!!
Arkadaşlar bütçem 550 TL civarı, bir Nokia hastası olarak 3 telefonun arasında kaldım. Nokia C6-01, Nokia 500 ve S.Ericsson Xperia X8. Yardımlarınızı bekliyorum. :hmmm
 


"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
O fiyata doğru düzgün cihaz alamazsın.Elinde bi 800 TL bulundur ve Xperia Neo V al.Nokia 701'den bile iyi o cihaz.Ayrıca devir Android devri söyleyeyim Symbian alarak büyük hata yapmış olursun.
 
cyber

cyber

Üye
c6-01
 
redmullet

redmullet

Üye
    Konu Sahibi
Farkındayım zaten Nokia'yı çok sevmeme rağmen Android gibi bir işletim sisteminin olduğu dönemde Nokia'nın Symbianı çok yetersiz kalıyor. Ama şu anda kullandığım telefon bozuldu ve telefonsuz ne kadar süre dayanabilirim onu bilmiyorum. :bilmm
 
Türe

Türe

Üye
Bence de xperia neo v almalisin ;)
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
Nokia' dan Memnunsan Nokia İle Devam Et Kardeşim Şuanda Çıkardığı Çok Güzel Modeller Var :)
 
redmullet

redmullet

Üye
    Konu Sahibi
Nokia' dan Memnunsan Nokia İle Devam Et Kardeşim Şuanda Çıkardığı Çok Güzel Modeller Var :)
Şu ana kadar Nokia'dan hiç vazgeçmedim ama dediğim gibi Android'in uygulama çokluğu ve daha birçok özelliğinin yanında Symbian oldukça geride kaldı ve çok kararsızım. :ah
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
c6 01 al 2 ay sora belle gelyor
 
redmullet

redmullet

Üye
    Konu Sahibi
Hepinize öneriler için teşekkür ederim, umarım kısa zamanda karar verebilirim. :tşk:
 
mstf_l

mstf_l

Üye
603 oneririm symbiandan

İslemci ve gpu suyla iyi bi cihaz
Ama istersen android lerede bakabilirsin
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Nokia iyi diyorsan 700 bence gayet iyi.C6-01 alırsan da 2 ay sonra symbian belle güncelleştirmesi çıkacak.Sen bilirsin :bilmm
 
AndroidOne

AndroidOne

Üye
nokia c6-01 tavsiye ederim güzel cihaz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt