Öneri yeni telefon alıcağım.

Sponsorlu Bağlantılar

mehmettech

mehmettech

Üye
Gmd elite
moto g
S3
note 2
Limua 1320
limua 925
Lg optimus g
G2
1200e xperia z1 bulunur 2.el
Htc One
Huawai asend p6

Sen bunların arasından seçtiklerini yaz, ben sana dönerim :)
 


harmless07

harmless07

Üye
    Konu Sahibi
note 2 hoşuma gider ama cebime sığmadı için pek sıcak değilim. elite,s3,optimus g ,z1,htc one olabilir
 

MaxipmaN

Üye
note 2 hoşuma gider ama cebime sığmadı için pek sıcak değilim. elite,s3,optimus g ,z1,htc one olabilir
s3 alma,optimus g de iyi değil diye biliyorum bunları ele note2 güzel cihaz hele bataryası :) cebine koyduğumda rahatsız etti ama bir süre sonra pantolon ve kendim de alışınca sorun kalmadı pek
 
  • Beğen
Tepkiler: harmless07
mehmettech

mehmettech

Üye
1>Z1
2>elit
3>optimus
4>htc one
5>S3

Diye siralarinir.Temiz 2.el bulursan z1 zaten en iyi seçenek.Diğerleride çok iyi,de z1 birkaç sene hiç sıkıntı çıkarmaz, düz olarak bunu söyleyebilirim.Donanım ve yazılıma takılırsan herhangi bir telefonda yine sorabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: harmless07
harmless07

harmless07

Üye
    Konu Sahibi
note 2 bi yandan alasım var ama işte
1>Z1
2>elit
3>optimus
4>htc one
5>S3

Diye siralarinir.Temiz 2.el bulursan z1 zaten en iyi seçenek.Diğerleride çok iyi,de z1 birkaç sene hiç sıkıntı çıkarmaz, düz olarak bunu söyleyebilirim.Donanım ve yazılıma takılırsan herhangi bir telefonda yine sorabilirsin.
2. el de düşünmüyorum ki alcağım telefon en aşşağı 1yıl götürsün istiyorum
 

MaxipmaN

Üye
1>Z1
2>elit
3>optimus
4>htc one
5>S3

Diye siralarinir.Temiz 2.el bulursan z1 zaten en iyi seçenek.Diğerleride çok iyi,de z1 birkaç sene hiç sıkıntı çıkarmaz, düz olarak bunu söyleyebilirim.Donanım ve yazılıma takılırsan herhangi bir telefonda yine sorabilirsin.
s3 note2den iyi mi vay be
 
den1905

den1905

Üye
Telefon almadan önce izlenmesi gereken önemli videolardan biri:)

 
mehmettech

mehmettech

Üye
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
den1905

den1905

Üye
Kesinlikle G2 derim. Çevrende baya kullanan var sorun yaşayanı görmedim.
 
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Z1-S3-Elit Bunlar işini görür :)
Z1 tabi 2.el temiz bulabilirsen
 
  • Beğen
Tepkiler: harmless07
harmless07

harmless07

Üye
    Konu Sahibi
çok kararsızım şuan
 

MaxipmaN

Üye
g2nin malzemesi samsungtan da kötü geldi bana elime verdiği hissi sevmediğimden elemiştim bir de hafıza kartı girişi olmadığından
 
The SLayeR

The SLayeR

Üye
g2nin malzemesi samsungtan da kötü geldi bana elime verdiği hissi sevmediğimden elemiştim bir de hafıza kartı girişi olmadığından

Bende note 3 u asiri plastik ve yanlarindaki cerceve genlde syuluo die almamistim
 
  • Beğen
Tepkiler: tatar1926 ve MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
  • Beğen
Tepkiler: The SLayeR
den1905

den1905

Üye
Valla hocam işi plastik kalitesine değil de şikayet oranlarına göre değerlendir derim. Plastik malzemesi flan formalite şeyler bence.

Güncel oranlar;
Samsung: 7886
Nokia:1640
Sony: 1240
Htc: 708
LG:714
iphone: 558
 
  • Beğen
Tepkiler: harmless07


Üst Alt