yeni tasarımım ve yeni sitem

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
yeni tasarımım ve yeni sitem
 


Turk.tc

Turk.tc

Üye
Ekranı kaplayan o kocaman reklamı kaldır.
Kenarlardaki itfaiye, otobüs.. resimleri gereksiz duruyor.

Ayrıca oyun paylaşımı yapma. Warez'e girer siteni kapatabilirler.
Tasarıma daha çok önem ;)
 
Symbianize

Symbianize

Üye
buda benim
 
Adilx05

Adilx05

Üye
Bunlar Çok Acemice Olmuş :oke:
Bakın Benim Bi Forum Sitem Var Reklam Yapmak Değil Amacım Zaten Bende 1 Yıldır Falan Girmiyom Ona Girin Beğendiğiniz Yerler Varsa Size Kodlarını Verebilirim :oke:

Yalnız Engelleme Var K Tunnel Veya Proxy Gizlen Gibi Sitelerle Girmenizi Tavsiye Ederim :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt