fatih54102
Üye
[YENİ SÜRÜM] .EXE Programlarını s60v3 te AÇMAK TÜRKÇE - 2 ADIMDA ! (net60)
----------Eklendi @ 19:03:16 ---------- Yazıldı @ 19:02:07 ----------
Redfivelabs.exe Çalışmayabilir (eski sürümün programıydı, yeni net60 çekirdek ve dll leri güncellenince programa uyumsuzluk sağladı)
.EXE Bilgisayar Program -dosyalarını s60v3 symbian da Çalıştırmak
------
------
Böyle bir şey yapmak mümkün, vereceğim emulator programla basit .exe dosyalarını açabilirsiniz.
----
1. Adım:
*Aşağıdaki linkten gerekli dosyaları indirin.
*sis <(dosyada s60v5 yazabilir ancak ikisiylede uyumludur!)>
Dosyasını signed (sertifikalayın) (bunu opda ile yapabilirsiniz).
DİKKAT: Telefonunuza kurmadan önce ana dll ve core çekirdeklerinin yüklenmesi için telefon hafızasında en az 7 mb yer olması lazım.
*Dosyayı telefonunuza kurun.
*Telefonunuzu yeniden başlatın (başlatmasanızda olur , ancak telefona windows .dll lerini kurduğu için başlatırsanız daha iyi olur)
*telefonu açın, yüklediğiniz programı açın. 5 saniye bekleyin (kendine gelene kadar) , programı kapatın.
*Artık telefonunuzda basit .exe programlarını çalıştırabileceksiniz. (program eski sürüm olduğu için telefonunuza kurduğunuz .exe dosyalarını tıklayarak çalıştıramassınız, 2.adıma bakın)
2.Adım
*Programı yapan şirket kapandığı için artık yeni sürümleri çıkmayacaktır, bu programda eski (bir öncekinden yeni) sürümüdür.
*Aşağıdaki link ile isterseniz bazı basit bilgisayar uygulamalarını indirebilirsiniz:
*Göründüğü gibi örnek uygulamaların hepsi .exe dir, isterseniz bilgisayarınızla açıp deneyebilirsiniz, (bazıları özel olarak telefona tasarlandığı için bilgisayarda çalışmaz).
*exe programlarını telefonunun aşağıdaki klasörüne atın:
(telefonu hafıza kartına kurduysanız ! işaretini e:\ görün, kendi hafızasına kurduysanız ! işareti c:\ görün.)
Bunları yapmak için telefonun hackli olması gerekmez
!:\Data\RedFiveLabs\Apps
Klasörüne dosyaları atın.
Bunu yaparken benim önerim xplore kullanmanızdır.
*Redfivelabs programını açın, görüldüğü gibi attığımız exe ler listede gözükmüştür, çalıştırmak istediğiniz programın üstüne iki kez tıklayın ve çalışsın.
*Dikkat: Normal exe programları burda çalışmaz dediğim gibi şirket kapanmıştır ve eski sürümdür (bir yenisi) bu, gerekli .dll ler yeteri kadar olmadığı için tüm exe ler telefonda çalışmaz.
-------
-------
Bir teşekkür yeterlidir.
-------
Resimler:
Program Menüsü: (ben s60v5 te denedim, s60v3 çalışıyor)
Seçenekler menüsü:
Hello world örnek uygulamanın açılımı:
Eğer çok uygulamanız varsa, birde bu özelliği var (arama özelliği):
-------
GÜNCELLEMEDEN SONRAKİ RESİMLER:
Ayarlardaki Menü:
Port Değiştirmeden Örnek Bir Resim:
Data Binding Örneği (bir program).
Bir seçenekler örneği:
Ana Menü:
---
Güncellemede Eklenen Özellikler:
----------
----
1. Adım:
*Aşağıdaki linkten gerekli dosyaları indirin.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
*sis <(dosyada s60v5 yazabilir ancak ikisiylede uyumludur!)>
Dosyasını signed (sertifikalayın) (bunu opda ile yapabilirsiniz).
DİKKAT: Telefonunuza kurmadan önce ana dll ve core çekirdeklerinin yüklenmesi için telefon hafızasında en az 7 mb yer olması lazım.
*Dosyayı telefonunuza kurun.
*Telefonunuzu yeniden başlatın (başlatmasanızda olur , ancak telefona windows .dll lerini kurduğu için başlatırsanız daha iyi olur)
*telefonu açın, yüklediğiniz programı açın. 5 saniye bekleyin (kendine gelene kadar) , programı kapatın.
*Artık telefonunuzda basit .exe programlarını çalıştırabileceksiniz. (program eski sürüm olduğu için telefonunuza kurduğunuz .exe dosyalarını tıklayarak çalıştıramassınız, 2.adıma bakın)
2.Adım
*Programı yapan şirket kapandığı için artık yeni sürümleri çıkmayacaktır, bu programda eski (bir öncekinden yeni) sürümüdür.
*Aşağıdaki link ile isterseniz bazı basit bilgisayar uygulamalarını indirebilirsiniz:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
*Göründüğü gibi örnek uygulamaların hepsi .exe dir, isterseniz bilgisayarınızla açıp deneyebilirsiniz, (bazıları özel olarak telefona tasarlandığı için bilgisayarda çalışmaz).
*exe programlarını telefonunun aşağıdaki klasörüne atın:
(telefonu hafıza kartına kurduysanız ! işaretini e:\ görün, kendi hafızasına kurduysanız ! işareti c:\ görün.)
Bunları yapmak için telefonun hackli olması gerekmez
!:\Data\RedFiveLabs\Apps
Klasörüne dosyaları atın.
Bunu yaparken benim önerim xplore kullanmanızdır.
*Redfivelabs programını açın, görüldüğü gibi attığımız exe ler listede gözükmüştür, çalıştırmak istediğiniz programın üstüne iki kez tıklayın ve çalışsın.
*Dikkat: Normal exe programları burda çalışmaz dediğim gibi şirket kapanmıştır ve eski sürümdür (bir yenisi) bu, gerekli .dll ler yeteri kadar olmadığı için tüm exe ler telefonda çalışmaz.
-------
-------
Bir teşekkür yeterlidir.
-------
Resimler:
Program Menüsü: (ben s60v5 te denedim, s60v3 çalışıyor)
Seçenekler menüsü:
Hello world örnek uygulamanın açılımı:
Eğer çok uygulamanız varsa, birde bu özelliği var (arama özelliği):
-------
GÜNCELLEMEDEN SONRAKİ RESİMLER:
Ayarlardaki Menü:
Port Değiştirmeden Örnek Bir Resim:
Data Binding Örneği (bir program).
Bir seçenekler örneği:
Ana Menü:
---
Güncellemede Eklenen Özellikler:
Kod:
* Çoğu kısım türkçeleştirildi
*Ayarlar Menüsü Eklendi.
*Runtime Özelliği Geliştirildi
*DLL Net60 güncellendi
*core çekirdek yapısı güncellendi
*Usb modu eklendi
*Bluetooth modu eklendi
*Debug Modu eklendi
*Artık daha fazla uygulama açıyor.
*Tam sürüm
----------Eklendi @ 19:03:16 ---------- Yazıldı @ 19:02:07 ----------
Redfivelabs.exe Çalışmayabilir (eski sürümün programıydı, yeni net60 çekirdek ve dll leri güncellenince programa uyumsuzluk sağladı)

. Teşekkür edenlere ben teşekkür ediyorum, teşekkür etmeyenlerde yine canları sağolsun.



