Eni Vici Vokke
Üye
-
Konu Sahibi
-
aslında gitsin direk canonu nikonu filan satın alsın ne uğraşıyo
o kadar ucuz değil o markalar
samsunga göre küçük kardeş
o kadar ucuz değil o markalar
samsunga göre küçük kardeşben apple veya samsungun yerinde olsam direk alırım bir tane iyi kamera şirketi ne uğraşcam
Çok katılıyorum
ne samsung ne apple o markaları her ne kadar paralari yetse de kolay kolay alamaz. Ki almaz da zaten kamera firmasında o markaların yaptığı başarıyı elde edemezler.
Çok katılıyorumÇünkü biri cep telefonu/bilgisayar diğeri kamera.Çok farklılar
Onlarla fotograf cekenlere de "photographer" deniliyor
aynensamsungu bilemem o da fotoğraf makinası üretiyor ama gene de o markaların yanına yaklaşamaz hiçbiri isminde karizma var "canon", "nikon"
Onlarla fotograf cekenlere de "photographer" deniliyor
Yani hava atmak anlamında facebook profiline twitter'ına photographer yazanlardan bahsediyorum
alakayi anlamadım ama güzel birşeye benziyor
Yani hava atmak anlamında facebook profiline twitter'ına photographer yazanlardan bahsediyorumama neyse bosver
Anladım
anladımbu konuda bi merakım var benim bi canon 600d em olsaydı veya 808 süper olurdu
not: 808i canon ile karşılaştırmak için söylemedimbenim gibi amatör biri için profesyonelin profesyonelinde bi kameraya sahip
AnladımBir 808'im olmasını bende isterdim
Aynen bence de ucuz.Ayrıca fazlasıyla oyun/app isteyenler Symbian almasın çünkü ovi store'da fazlasıyla app yok
fiyatını haketmiyor diyenleri kınıyorumbi arkadaşım almış 808 en kısa zamanda test etmek istiyorum bi ara da teknosa da 1200 liralık fotoğraf makinası görmüştüm. Eğer 808i kullanma şansım olursa o makinaya göre değerlendirme yapacağım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?