Yeni Nesil N-gage Oyunları

Sponsorlu Bağlantılar

xrz

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Nesil N-gage Oyunları
Arkadaşlar artık nokia n-gage'e oyun üretmeyi bıraktı N93'lere üretiyo linke bi bakın

Ayrıca ONE oyunun yeni oyunu çıkmış
ONE: WHO IS NEXT
ANLIYCAANIZ N-GAGE'NİN PAPUCU DAMA ATILDI
MULTİPLAYER AŞMIŞ İNTERNET ÜZERİNDEN OYNANIYO

<u><span style="color:#FF0000">N-GAGE Mİ SAAAAAADECE İSMİ KALMIŞ ARKADAŞLAR</span></u>
 


xrz

Üye
    Konu Sahibi
İÇİM YANIYOOOOR İÇİİİİM OYUNLARA BAKIN Bİ BAEEHHHH>>>
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Forumda Büyük harf Yasak

Ben sattım ngage&#39;mi sıktı artık,birde yaz gelince çekilmez oldu
 

xrz

Üye
    Konu Sahibi
Büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geliyor ok ama dehşet ya PC oyununu aratmıyor artık bunlara baktıkça n-gage oyunlarına dandik diyorum en kötüsü de bu oyunlar yani çıkan nokialarda çalışıyor şo ONE:who is next&#39;in flashında TRAILER bölümüne bakın ya kalpten gidicem

 
sokarus

sokarus

Üye
cok merak ediyorum oyunlarımı kızlarımı gosteriyo bu link he?
 

reiko

Üye
hayir beyler bu oyunlar sadece n93 ile birlikte geliyor yani bu oyun zaten n93 telefonunda mevcut olacak..anlayacagınız s60 telefonlarında da bütün oyunlar çalışacak
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
ngage dama atılacak tel değil...
 

xrz

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(G&#41;&#045;&#40;OST &#064; May 17 2006, 08&#58;36 PM) [post=336636]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ngage dama atılacak tel değil...
[/b][/quote]
bunu bi de nokia&#39;ya söyle arkadaşım n-gage&#39;ye yapsınlar oyunları
 
mmzzkk

mmzzkk

Üye
n81 forever..
 
volpan

volpan

Üye
ben bu oyunları oynuyorum telefonumda
 
caner47

caner47

Üye
ben bu oyunları oynayabiliom telefonda
 
mhmtozturk

mhmtozturk

Üye
Linkler görünmüyor bende be.
 


Üst Alt