Yeni nesil 500 Sınırsız internet facia mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
The Patriot

The Patriot

Üye
    Konu Sahibi
Yeni nesil 500 Sınırsız internet facia mı ?
Beyler: Detaylar bölümündeki
''- Her fatura döneminde 2 GB'ın üzerindeki internet kullanımları için internet erişim hızı 128 Kbps'a inecek olup internet erişimi bu hızla devam edecektir.'' Bu madde de ne demek istiyorlar &

Link :
 


Türe

Türe

Üye
Beyler: Detaylar bölümündeki
''- Her fatura döneminde 2 GB'ın üzerindeki internet kullanımları için internet erişim hızı 128 Kbps'a inecek olup internet erişimi bu hızla devam edecektir.'' Bu madde de ne demek istiyorlar &

Link :

2gb dan sonra internet hızının 128 kb a düşeceğini söylüyorlar
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Emin ol Cepnet'ten kat ve kat iyi :D
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Türe

Türe

Üye
Bilmiyorum ama mobil ag icin 128 hic fena degil gayet rahat her siteye girersin ;) en fazla 10 sn beklersin
 
  • Beğen
Tepkiler: Dandanakan92
eren3546

eren3546

Üye
vodafon dan neresi iyi ben her ay 8tl ödüyorum cepnet e 30tl nerde 8tl nerde
konuşup mesaj laşanlar için iyi sadece internet için kötü
ayrıca sunda bağlantı hızın 15ile20kps
 
The Patriot

The Patriot

Üye
    Konu Sahibi
Bu tarife gerçekten kusursuz bro vodafon devri bitti
vodafon dan neresi iyi ben her ay 8tl ödüyorum cepnet e 30tl nerde 8tl nerde
konuşup mesaj laşanlar için iyi sadece internet için kötü
ayrıca sunda bağlantı hızın 15ile20kps
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
vodafon dan neresi iyi ben her ay 8tl ödüyorum cepnet e 30tl nerde 8tl nerde
konuşup mesaj laşanlar için iyi sadece internet için kötü
ayrıca sunda bağlantı hızın 15ile20kps

Ben Vodafene'da 30TL yüklüyodum 120Dk 7500Sms ve Facebook, Twitter, Msn veriyodu üstüne bide sınırsız net için 8TL veriyodum. Bu tarife Konuşma ve internet açısından çok çok iyi... Sms fazla atmadığım için bana çok bile...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt