yeni çıkan motorola'lar son derece pahalı. ancak çıkışının üzerinden birkaç ay geçtikten sonra aşırı derecede ucuzluyor. size tavsiyem alacaksanız, ya birkaç ay bekleyin (bu 6 aya kadar uzayabilir), ya da hiç beklemeyin, nokia alın. ben motorola kullanıyorum, kullanışlıdır, işinizi bir noktaya kadar görür. ancak dediğim gibi bir noktaya kadar görür. her zaman için nokia en iyisidir.