yeni motorola lar hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
szr_fb1907

szr_fb1907

Üye
    Konu Sahibi
yeni motorola lar hakkında
arkadaşlar ne düşünüyosunuz bilmem ama bu motorola ne zaman 3,2 mp ye geçecek
bne yaşlandıktan sonra mı

v9


v8
 


Exalans

Exalans

Üye
hepsi aynı şimdi fiyatlarına baksak uçmuştur aynı fiyata kral nokia lar alırım
 

cmrt92

Üye
yeni çıkan motorola'lar son derece pahalı. ancak çıkışının üzerinden birkaç ay geçtikten sonra aşırı derecede ucuzluyor. size tavsiyem alacaksanız, ya birkaç ay bekleyin (bu 6 aya kadar uzayabilir), ya da hiç beklemeyin, nokia alın. ben motorola kullanıyorum, kullanışlıdır, işinizi bir noktaya kadar görür. ancak dediğim gibi bir noktaya kadar görür. her zaman için nokia en iyisidir.
 

reacti10

Üye
ben rorke2 kullanıyorum fw yükledim çok memnunum fiyata diil işleve bakmak lazım..
nokia gibi hep aynı standart yazılımlardan sıkıldıysanız her zaman moto derim
arada kendiniz değiştirin:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt