Dexter Morgan
Üye
-
Konu Sahibi
-
iPhone 5S ile aynıBataryalar şaka gibi ya 1000-2000 nedir Allah aşkına.Şu alt segmentte 2500-3000 mah pil göremedik ya , yanarım yanarım ona yanarım.
Devir akıllı telefon devri. Burada en kilit nokta batarya oluyor. Sağolsunlar akıllı telefonda aptal bataryalara mahkumuz. Atom pilleri gelsede pil derdimiz sona erseydi.iPhone 5S ile aynıAyrıca 520/525/530'dan da büyük.
Lumia 620den de büyükiPhone 5S ile aynıAyrıca 520/525/530'dan da büyük.
Maalesef öyle. Zaten bu modeller 535'ten sonra kalın olmuş. Tasarımlar Nokia X-Nokia 503 karışımı olmuş.Devir akıllı telefon devri. Burada en kilit nokta batarya oluyor. Sağolsunlar akıllı telefonda aptal bataryalara mahkumuz. Atom pilleri gelsede pil derdimiz sona erseydi.
En düşük pil değerine sahip LumiaLumia 620den de büyük
En düşük pil değerine sahip Lumia
1 gb rama 2 MP Kamera nedir
Yalnız şöyle güzel bir şey var. Ucuz cihaz üretmek marifet değil, onu iyi pazarlamak marifettir.Donanımı çok eleştirmemek lazım.
Adamlar yapabildikleri en ucuz Lumia'yı yapıp, halkın en dar bütçeli kesimine bile Lumia kullandırmak istiyorlar.
En düşük kamera alt yapısı için 5.0 kullanmalıydılar en azındanDonanımı çok eleştirmemek lazım.
Adamlar yapabildikleri en ucuz Lumia'yı yapıp, halkın en dar bütçeli kesimine bile Lumia kullandırmak istiyorlar.
Bu ne şimdi her firma iyisini çıkartmaya uğraşırken WP alt modeller için yarışıyor
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?