Yeni Havalı Aldım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yeni Havalı Aldım
Öncelikle selamun aleyküm muhterem din kardeşlerim
Dün akşama doğru aldığım silahı tanıtıcağım size

Önce detaylı özelliklerini yazıyım daha sonra 5dk önce one x ile çektiğim resimleri aktarıyım

• Kırma namlu ve tek atış sistemi.
• .177 (4.5 mm) , .22 ( 5.5 mm) ve .25 (6.35 mm) kalibre opsiyonu
• Quattro tetik ve SAS sistemi.
• Hassas yiv set çekilmiş çelik namlu.
• Namluya entegre plastik moderatör
• Manüel emniyet ve otomatik kurma emniyeti.
• Ayı kapanı emniyeti
• Hem sol hem de sağ el ile kullanılabilen ergonomik montecarlo yanaklı kundak
• Madeni para ile kolay ayarlanabilir yükseklik ayarlı yanak
• Kabza ve ön kundak kısmında daha iyi kavrama ve kontrol sağlayan yumuşak dolgular.
• Maksimum geri tepme emilimi sağlayan TRIOPAD® dipçik tabanı sistemi
• Dipçik boyunu uzatma olanağı sağlayan 3 adet Triopad uzatma takoz.
• 11mm ve 22mm’lik dürbün ayaklarına uygun dürbün kızağı ve dürbün stoper
• Metal tetik.
• Truglo fiber optikli hassas ayarlanabilir gez
• Truglo fiber optikli arpacık.
• Entegre kayışlık ve 1 adet hediye Hatsan kayış
• Her kutunun içinde 1 adet hediye bipod

Teknik özellikler

Model
Kalibre
Maksimum Namlu
Çıkış Hızı ()

Kundak
Toplam
Uzunluk

Namlu
Uzunluğu

Ağırlık
Fiber Optik Nişangah Çapı
Gez
Arpacık
Mod125 Sniper
4.5mm / .177cal
380m/s (1250fps)
Montecarlo yanaklı sentetik
Ayarlanabilir yanak ve dipçik tabanı
1240 mm
(48.8”)
500 mm
(19.6”)
4100 gram
(9 lbs)
0.9mm
(.035”) yeşil
1.5mm
(.060”) kırmızı

Görseller;


(patiklerimle dalga geçmeyin babannem ördü!)
hediyeleriyle birlikte

- - - Eklendi - - -

5.5mm pelleti
dandik dürbünüm
mutlu son
 
    Konu Sahibi
he arkadaşlar bu arada bu parça tüfeğin kutusundan çıktı anlamadım nereye montalıcagımı dürbünün oldugu kısım buyuk ıhtımalle ama nasıl yapıcam hiç bilgim yok

- - - Eklendi - - -

Hayırlı olsun kardeşim

Eyvallah abi
 
70 tl ye satılıyo burda aynısı.4.5 mm saçma atıyor dimi 6 olacaktı hacı keşke
 
    Konu Sahibi
70 tl ye satılıyo burda aynısı.4.5 mm saçma atıyor dimi 6 olacaktı hacı keşke

tüfeğin çıplak fiyatı 425tl sen dürbünden bahsediyorsun galiba

- - - Eklendi - - -

anıl mod 125 sniper modeli bu. senin dediğin mod 25 falan olabilir. onlar para etmiyor bu tüfeğin sade bi kutu mermisi 50 lira 200 adet var 5.5 mm
 
Hayırlı olsun güle güle kullan kardeşim.
 

Sanırım
 
hayırlı olsun

5,5 mervinin tahribatı fazla olur silahın içinde ki yay zamanla özeligini kaybedip gevşemeye başladıgında
menzilin kısaldıgını fark edersin 4,5 menzili uzun olur bu zaten atış talimi yapmak için gereken şeydir yay gevşesede
5,5 göre daha hafif oldugundan menzilinden bişey kaybetmez. kutudaan çıkn o parça dürbünün ileriye dogru kaymaması
için dürübünün arkasına takılıyor
 
    Konu Sahibi
Hayirli Olsun .. =]

teşekkürler

- - - Eklendi - - -


öyle bi durum söz konusu olduğunda servise gönderrim yada kendim yaptırırım o yayın değişimi 5-10lira birşey
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...