Yeni Citroen DS5

zaza

Üye
Vesselάm;3406271' Alıntı:


Olurr amaa alayım bıı ınsallah
anladım ınsallah Allah kısmet eder.
amin fazla pahalı değil 60-70 arası 2. el temzi
 

zaza

Üye
sıfır bütçeyi aşıyor nasıl olsa galerici tanıdık merak etme sen bugüne kadar ne varsa hepsi süper çıktı tertemiz araba veriyor bize
 
zenginin parası züğürdün çenesi hesabı yapmayalım.

çıkartmıyım tomarları şimdi
 
çok güzel araba sağlam bizdedi bi ford focus var 2011 ama benim hoşuma gitmyor
18 imde köpekbalığı alıcam inş.