Öneri yeni bir telefon

Kerim.

Üye
Xperia z asla alma.
Lg kendini çok geliştirdi g2 ile lg ile takıntın olmasın.ama dediğim gibi xperis z asla alma.
 

FeLonieS

Üye
Bana kalırsa LG G2'yi tercih etmelisin.
Ekran boyutu büyük. (5.2 inc) Ekran kalitesi muazzam kamera olarakta tatminkâr ve hızına diyecek yok zaten.
 

NEXUS

Üye
oneplus one türkiyeye gelme şansı var bence onu bekle onu al
 
Tepkiler: FeLonieS

22_reed

Üye
    Konu Sahibi
Xperia z asla alma.
Lg kendini çok geliştirdi g2 ile lg ile takıntın olmasın.ama dediğim gibi xperis z asla alma.

neden z almıyayım tasarımını çok sevdim güzel bence zevkler ve renkler herkese göre değişir ama birde sony i denemek istiyorum lg yi çok kullandım biraz farklı marklar denemek istiyorum ama belli olmaz
 

Kerim.

Üye
neden z almıyayım tasarımını çok sevdim güzel bence zevkler ve renkler herkese göre değişir ama birde sony i denemek istiyorum lg yi çok kullandım biraz farklı marklar denemek istiyorum ama belli olmaz
Sony denemek istiyorsan en düşük z1 ceya z1c ye bak.z eskidi sayilir.ekrani kotu ve performansı geride günümüze göre.
 
Tepkiler: .NeXuS.

22_reed

Üye
    Konu Sahibi
Sony denemek istiyorsan en düşük z1 ceya z1c ye bak.z eskidi sayilir.ekrani kotu ve performansı geride günümüze göre.

ama inan ki aceden ona geçince bir asır atlatmış olacağım ama bilmiyorum ben çok sevdim hep giriş seviyesi telefon aldım ve iyi bir cihaz olduğuna inanıyorum yada z1 compact alırım ama siyah rengi daha iyi beyaz biraz çirkin duruyor
 

Kerim.

Üye
Bence g2ye bak ama z1compactta çok iyi
 
Tepkiler: .NeXuS.

NEXUS

Üye
oneplus one türkiyeye gelecek diye duydum onu bekle derim , en stabil sürümü kullanıyor ve ramı 3 gb , özellikleride aynı şekilde ve ucuz olacak aynı şekilde ve cyanogenmode ile gelecek yani nexus'tan bile hızlıdır o telefon
 

22_reed

Üye
    Konu Sahibi
keşke oppo Türkiye ye gelse ya telefonlarına hayran oldum find 7 ve n1
 

NEXUS

Üye
keşke oppo Türkiye ye gelse ya telefonlarına hayran oldum find 7 ve n1
birde one plus one'ye bakmanı tavsiye ederim , cihaz resmen kusursuz , hemde çok ucuza satılıyor 3 gb ramlı diğerlerini hatırlamıyorum ve en stabil androidli kısaca türkiyeye gelme şansı var onu bekle derim cihazın tasarımı da müthiş
 

22_reed

Üye
    Konu Sahibi

biliyorum çok güzel ama bir tartışma çıktı o opponun telefonu diyorlar am bence oneplus un çinliler neden Türkiye ye telefon yollamıyorlar