bilmiyorum şimdi xperia z tasarımını çok beğenmiştim üzerine 2 telefon çıktı xperia z1 compact istiyorum ama biraz pahalı gelir lg g2 yi istiyorum ama lg firmasına güvenmiyorum büyük bir ihtimal ile fiyat düşerse z1 compact düşmez ise büyük bir ihtimal ile xperia z alırım
neden z almıyayım tasarımını çok sevdim güzel bence zevkler ve renkler herkese göre değişir ama birde sony i denemek istiyorum lg yi çok kullandım biraz farklı marklar denemek istiyorum ama belli olmaz
neden z almıyayım tasarımını çok sevdim güzel bence zevkler ve renkler herkese göre değişir ama birde sony i denemek istiyorum lg yi çok kullandım biraz farklı marklar denemek istiyorum ama belli olmaz
ama inan ki aceden ona geçince bir asır atlatmış olacağım ama bilmiyorum ben çok sevdim hep giriş seviyesi telefon aldım ve iyi bir cihaz olduğuna inanıyorum yada z1 compact alırım ama siyah rengi daha iyi beyaz biraz çirkin duruyor
ama inan ki aceden ona geçince bir asır atlatmış olacağım ama bilmiyorum ben çok sevdim hep giriş seviyesi telefon aldım ve iyi bir cihaz olduğuna inanıyorum yada z1 compact alırım ama siyah rengi daha iyi beyaz biraz çirkin duruyor
oneplus one türkiyeye gelecek diye duydum onu bekle derim , en stabil sürümü kullanıyor ve ramı 3 gb , özellikleride aynı şekilde ve ucuz olacak aynı şekilde ve cyanogenmode ile gelecek yani nexus'tan bile hızlıdır o telefon
birde one plus one'ye bakmanı tavsiye ederim , cihaz resmen kusursuz , hemde çok ucuza satılıyor 3 gb ramlı diğerlerini hatırlamıyorum ve en stabil androidli kısaca türkiyeye gelme şansı var onu bekle derim cihazın tasarımı da müthiş
birde one plus one'ye bakmanı tavsiye ederim , cihaz resmen kusursuz , hemde çok ucuza satılıyor 3 gb ramlı diğerlerini hatırlamıyorum ve en stabil androidli kısaca türkiyeye gelme şansı var onu bekle derim cihazın tasarımı da müthiş