Yeni bir oyun

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yeni bir oyun
Bu sefer tabu yapmaya karar verdim bana bir kart stili yapabilirmisiniz güzel olsun
 
Çok cici birşey olmasına gerek yok içerik bol olsun yeter
 
Tabu nasıl bir oyun?

- - - Eklendi - - -

bir de sana zahmet benim un2yi tamamlasan
 
    Konu Sahibi
Tabu nasıl bir oyun?

- - - Eklendi - - -

bir de sana zahmet benim un2yi tamamlasan

yaz gogıl amcaya kurallarını tam olarak bende bilmiyom
nasıl yaptığını bilmiyorum ki detaylı bir açıklama yapsan atıyorum ileri tuşuna basınca nasıl ileri geri tuşuna basınca nasıl geri veya sağ–sol nasıl falan
 
ne sağ sol ileri gerisi...sadece vitesi zamanında atma (drag).atarsa video devam eder atamazsa blown engine olur
 
    Konu Sahibi
ne sağ sol ileri gerisi...sadece vitesi zamanında atma (drag).atarsa video devam eder atamazsa blown engine olur

vaay anladım şimdi basit gözüküyor fakat vitesi zamanında atmayı nasıl ayarlıycaz bide elinde video varmı yada oyunu küçük pencerede başlatmayı biliyormusun


- - - Eklendi - - -

Yni nasıl bi kod yazıcaz ki yeşil yada mavi olduğu zaman geçsin
 

E tuşa bastığında geçecek kardeşim
Kod:
if(buton.onPress)=function{
video.play();
}
else{
gotoAndPlay(x);
}
 
    Konu Sahibi
E tuşa bastığında geçecek kardeşim
Kod:
if(buton.onPress)=function{
video.play();
}
else{
gotoAndPlay(x);
}

ama yeşil yada mavi olduğunda geçceğini kırmızı olunca blown olduğunu nasıl ayarlıycaz
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
cihani butonlarda neden
on(press){
gotoAndPlay(x);
}
kodunu kullanmıyorsun?
 
Tepkiler: Cihanî Sultan


ama yeşil yada mavi olduğunda geçceğini kırmızı olunca blown olduğunu nasıl ayarlıycaz
Hani frameler var ya ;
Videonun ismi oyun olsun.
Videonun 50. frame'i yeşil olsun.
60. frame'i de kırmızı olsun.
Diğer dediğim farklı bir algoritma şimdi onu unut.
Buton ileri vites olsun.
Vites atılmış swf frame'i 3 olsun.[İstersen tek butona flash çağırabilirsin,bu swf boyutunu azaltır ama o işi tam çözemedim.Ancak çok daha avantajlı olduğunu söyleyeyim.]
Blown Engine olan swf frame'i 4 olsun.
Kod:
buton.onPress=function{
gotoAndPlay(3);
}
onEnterFrame=function{
if(oyun._currentframe==60){
gotoAndPlay(4);
}
}

- - - Eklendi - - -

cihani butonlarda neden
on(press){
gotoAndPlay(x);
}
kodunu kullanmıyorsun?
Senin yazdığın hangisi için geçerli bilmiyorum da Adobe Flash CS3 AS2'de karşılığı ;
Kod:
buton.onPress=function{
gotoAndPlay(x);
}
 

M@cros

Üye
E tuşa bastığında geçecek kardeşim
Kod:
if(buton.onPress)=function{
video.play();
}
else{
gotoAndPlay(x);
}
Flash ı bulan adam bunu okursa kahrından ölür.
Verdiğin kod çalışmıyor.Mesela video 20. framede ve devam ediyor 22. frameye gelirse eğer zamanında basılmadığı için gotoAndPlay(x); yazarsın.Movie clip yap ve adını buton koy daha sonra frameye şunları yaz:
buton.onPress=function(){
video.gotoAndPlay(23);//Buraya butona tıklanırsa gidiyor ve 22. frameden kurtuluyor.
}
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
Anlamadım dediğiniAma o mantığın hatalı olduğunu farkettim.Yenisini yazdım

- - - Eklendi - - -

Ama hakkaten haklısın zaten video oynuyordu,durmuş değildi ki
Ordaki else gerçekten "kod kirliliği"
 
    Konu Sahibi
Video tek frame içindemi oluyor framelere mi ayrılıyor ayrılıyorsa iyi
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
verdiğim kod as2 zaten hem seninkinden kısa ve herkes bunu kullanıyor bildiğim kadarıyla
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

M@cros

Üye
Aslında animasyon da yapabilirsiniz bi hikaye filan bulursunuz çizimi kalemle yapıp bilgisayara atarsınız.Daha önceden yaptığım birşeydi.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
sembole dönüştürürken butonu seçiyorsun bildiğin butonlu tıklama
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...