!!!yeni Bir Kimlik Beyanı!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
!!!yeni Bir Kimlik Beyanı!!!
[YT]ZFG1mUASWCI[/YT]


Yüksekten uçan herkesle akrabayım

Belli bir rakımının üstünde doğdum

Seslerin önce kayalara vurup sonra

Kulaklara aktığı bir yerde çıplak

Uzak. yüksek

Kışın çok yağışlı yazın seyrek

Uzun anlattım uzaktaki yakın ve

Yakın doğunun uzak günlerini

Uzatmayalım .aydım çıplak yürüyorum çıplak

Yüksek

Kışın çok yağışlı, yazın seyrek

Doğdum büyük bir hadise olarak geçmedi kayıtlara

Büyüdüm yalınayak

Ve yüksek

Kışın çok yağışlı yazın seyrek

İçindeki her şeyin pahalı değil

Değerli olduğu evlerin hep soğuk

Sularla sulanan akşamüstlerinden geçtim

Vesikalık için taktığım ço

Oldu fotoğrafçı gravatlan

Saçları m ıslak üstümde önlük

Ve (evet)

Yüksek

Kışın çok yağışlı yazın seyrek

Bir otobüs yolculuğudur ki bitmez

Hala aklımda bazen hayat sanki elazığ malatya arasında

Bir uzun uzun yayla molasında

Evet yüksek

Kışın çok yağışlı yazın seyrek

Bir hayatta kalma mücadelesidir aslında yoksun doğmak

Çok yoksun kaldığımız oldu ama çok şükür hiç yoksul
Olmadık

Alabileceğimiz şeylerin sayısı bulabildiklerimizden

Birazcık daha olsa fazla idi canım

Yani şehirde her daim limon olsa niye almayaydık ama yol
Uzun

Zap vadisi yokuşa sürüyor ve bazen alıp gidiyor

Koca koca kara parçalarını

Ve dedik ya yüksek kışın çok yağışlı yazın seyrek

Herkese kısmet olmuyor maalesef

Her yoksun öğünden tok kalmak üzerine eğitilmek

Yüksek kışın çok yağışlı yazın seyrek
 


by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
güzel anlatılmış
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler :spr
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt