Yeni avatarım ve imzam nasıl????????

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ghost841

ghost841

Üye
    Konu Sahibi
Yeni avatarım ve imzam nasıl????????
yanii sizce:hmmm
 


punqermojo

Üye
YAW imzadan facebook sayfana baktımda beni daha önceden eklemişin :D
bende yok saydm :D
şimdi anladım senın ldugunu :ehe
 
ghost841

ghost841

Üye
    Konu Sahibi
güzel bende diodum ne oldu o iş:D
 
SAINT1

SAINT1

Üye
Avatar idare eder.İmzada iyi sayılır.
 
tlgcn38

tlgcn38

Üye
seni daha çok yansıtıyodu kişiliiiğini eskisi ama :D
 
ghost841

ghost841

Üye
    Konu Sahibi
:kop:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Avatar ı sevdim
 

punqermojo

Üye
bu arada imza yerine userbar koysan güzel olur
 
ghost841

ghost841

Üye
    Konu Sahibi
bu arada imza yerine userbar koysan güzel olur
imza ayarları bozulmuş galiba
bi tanede userbar koydumimza en fazla 7 satır diyo olmuyo
yoksa bu imzaya userbar yerine Msn mi koyucaktım resmi kaldırdım
msn ve userbar koydum yine olmadı:hmmm:hmmm
 
huri$

huri$

Üye
guzel degil bana goree
ama zevkler degisir tabii kisiye goreehayirli olsun :)
 
ghost841

ghost841

Üye
    Konu Sahibi
Maxi abla seni yeni gördüm nerelerydin bu zamana kadar
 
ghost841

ghost841

Üye
    Konu Sahibi
ben işte buralarda geziyodum
seni gördüm:ehe
 
huri$

huri$

Üye
gez bakalim ne diyim
 
SAINT1

SAINT1

Üye
ghost en azından şu imzana bir facebook simgesi ekle ona link ver .
Ne bu facebook'da beni bul falan.Ara beni boya beni gibi.
 
e1b1

e1b1

Üye
güzel
 
ghost841

ghost841

Üye
    Konu Sahibi
ghost en azından şu imzana bir facebook simgesi ekle ona link ver .
Ne bu facebook'da beni bul falan.Ara beni boya beni gibi.
konuyu kitlicem bunu eski imzam için yapmıştım
 
SAINT1

SAINT1

Üye
Nasıl kitliycen ?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Nasıl olacak...
Kendi kendisini şikâyet edip...

:locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt