imza ayarları bozulmuş galibabu arada imza yerine userbar koysan güzel olur


ben burdaydim guzu sen nerdeydinMaxi abla seni yeni gördüm nerelerydin bu zamana kadar

konuyu kitlicem bunu eski imzam için yapmıştımghost en azından şu imzana bir facebook simgesi ekle ona link ver .
Ne bu facebook'da beni bul falan.Ara beni boya beni gibi.
