Yeni aldigim 3gs sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

maitaide

Üye
    Konu Sahibi
Yeni aldigim 3gs sorunu
Selamlar herkese,

Almanya'da yasiyorum ve Avusturya'dan bir arkadasim bana Iphone 3GS gonderdi.
Telefonun jelatinini kendim actim yani sifirdi telefon.
Fakar karti takip acma dugmesine bastigimda telefon direk Recovery modda acildi.
Youtubedan recovery moddan cikarmayi buldum denedim fakat hicbir ise yaramadi.
Daha once bu durumla karsilasan var mi acaba?
Yesyeni telefon kuzu gibi yatiyor cekmecede.
Yeni firmware yuklemek istemiyorum malum sebeplerden oturu.
Yardimci olursaniz minettar kalirim.

Kalin saglicakla.
 


Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
bu linkten 3.1.2 indir itunese telfonunu bağla shift tusuşuyla aynı anda restore de bir pencere açılacak aşagıda indirdigin 3.1.2 dosyasını sev restore ettt dikkatli oll
 

maitaide

Üye
    Konu Sahibi
Cevap icin tesekkurler.
Acaba hic firmware yuklemelerine gerek kalmadan cozulebilir mi bu sorun?
Cunku bir tane 3G modelini yanlislikla 3.1.3 versiyonuna yukselterek pahali bir Ipod yaptim kendime :)
Tesekkurler.
 
serhat00

serhat00

Üye
bence hic kimse 3.1.3 guncellemesi yapmasin en berbar surum bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt