maitaide
Üye
Yeni aldigim 3gs sorunu
Selamlar herkese,
Almanya'da yasiyorum ve Avusturya'dan bir arkadasim bana Iphone 3GS gonderdi.
Telefonun jelatinini kendim actim yani sifirdi telefon.
Fakar karti takip acma dugmesine bastigimda telefon direk Recovery modda acildi.
Youtubedan recovery moddan cikarmayi buldum denedim fakat hicbir ise yaramadi.
Daha once bu durumla karsilasan var mi acaba?
Yesyeni telefon kuzu gibi yatiyor cekmecede.
Yeni firmware yuklemek istemiyorum malum sebeplerden oturu.
Yardimci olursaniz minettar kalirim.
Kalin saglicakla.
Almanya'da yasiyorum ve Avusturya'dan bir arkadasim bana Iphone 3GS gonderdi.
Telefonun jelatinini kendim actim yani sifirdi telefon.
Fakar karti takip acma dugmesine bastigimda telefon direk Recovery modda acildi.
Youtubedan recovery moddan cikarmayi buldum denedim fakat hicbir ise yaramadi.
Daha once bu durumla karsilasan var mi acaba?
Yesyeni telefon kuzu gibi yatiyor cekmecede.
Yeni firmware yuklemek istemiyorum malum sebeplerden oturu.
Yardimci olursaniz minettar kalirim.
Kalin saglicakla.

