Yeni 4.0.1 çıktı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yeni 4.0.1 çıktı
Arkadaşlar 4.0 versiyonuyla başlayan ve 4.0.1 ve 4.0.2 ile devam eden çeşitli sorunlar nedeniyle apple yeni bir 4.0.1 versiyon yayınladı uptape yapabilirsiniz yurtdışı cihaz kullananlar ve jailbreak isteyenler yapmasın ..ben bizzat deneyip gelişmeleri iyi veya kötü aktaracağım
 
Tepkiler: SavinMe

atakax

Üye
4.1 olcak usta 4.0.1 zaten çokta çıkıktı ama ben sinir oldum game center 3g için desteklenmiyormus neyse yurtdısından alanlar yada jailbreaksiz kullanmayanlar yüklemesin henüz jailbreak çıktıktan sonra yükleyin lütfen
 
    Konu Sahibi
ben bizzat yükledim game centeri menüde gördüm jailbreak olmadığı için yeni 4.1 den 4.0.1 e normal yoldan restore ile dönüş yaptım

--------------- Ekleme ---------------

DİKKAT.....dönüşü yapamadım 1015 hatası verdi yüklemeyin
 

atakax

Üye

baseband yükseldi çünkü jailbreak i beklicen malesef seninki 3g mi ? game center 3g de çalışmıyor diyorlar
 

kuwaie

Üye
Hakan napıcaksın şimdi jailbrake'i mi bekleyeceksin?
 
    Konu Sahibi
düşümleri deniyorum araştırıyorum ne 4.0.1 e nede 4.0.2 ye dönüş olmuyor dönüş işlemi başlıyor fakat en sona gelince hata veriyor
 

Nadir

Emekli Yönetici
geri dönüş yapsanız bile baseband yükseldiği için unlock olmuyor,eğer telefonunuz yurdışı ise yeni unlock çıkana kadar beklemekten başka çare yok.
 

rapege

Üye
arkadaşlar baseband yükseldii için JB yok dimi?
 

Nadir

Emekli Yönetici
yok arkadaşlar bir hata yaptım kaç gündür bekliyorum.sizde düşmeyin aynı duruma.
 

rapege

Üye
yok arkadaşlar bir hata yaptım kaç gündür bekliyorum.sizde düşmeyin aynı duruma.

sana 3 şey söylemek isterim

1) kasımda 4.2 bekleniyor...
2) bende update yapmayı düşünüyorum JB olmadığını bile bile...
3) biraz daha bekliyecen gibi...
 

Nadir

Emekli Yönetici
sen bilirsin fakat pwnage tool ile custom fw yap öyle geç 4.1 e böylece basebandın yükselmez.biraz bekleyeceğim nette kısa sürede çıkacağı söyleniyor açık bulunmuş.
 

rapege

Üye
sen bilirsin fakat pwnage tool ile custom fw yap öyle geç 4.1 e böylece basebandın yükselmez.biraz bekleyeceğim nette kısa sürede çıkacağı söyleniyor açık bulunmuş.

pardon ama onu nasıl yapıcam
 

Nadir

Emekli Yönetici
biraz bekle hazırlanıyor.yapılınca ben sana linki veririm.
 

Nadir

Emekli Yönetici
bilemiyorum bende bekliyorum.
 

Nadir

Emekli Yönetici
sakın 4.1 i yükleme Ege.
 

Nadir

Emekli Yönetici
bekle benim durumuma düşersin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...