Van Hohenheim
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ben düşmesini bekliyorum haziranda bilgisayar alıyorum da dolarla satılıyor.doların ne zaman çıkacağı ülkenin durumuna bağlı, şimdi alsan yarın ülke çapında büyük eylem olsa %100 karlı çıkarsın, altın daha karlı bir yatırım aracıdır maksicep finans yorumcusu muhsin13. altına yatırım yapmanızı tavsip etmektedir
Ben düşmesini bekliyorum haziranda bilgisayar alıyorum da dolarla satılıyor.
Tasvip.doların ne zaman çıkacağı ülkenin durumuna bağlı, şimdi alsan yarın ülke çapında büyük eylem olsa %100 karlı çıkarsın, altın daha karlı bir yatırım aracıdır maksicep finans yorumcusu muhsin13. altına yatırım yapmanızı tavsip etmektedir
pcdepo dolar ile satıyotl ile satılan yokmu
pcdepo dolar ile satıyo
649 dolarayanlız doların düşüp kalkmasıyla pc nin fiyatı da ona göre düşüp kalkar kaç dolara alcan pcyi
1.80 olan günleri hatırlıyorum o kadar olsa iyimax %10 bi düşüş olur oda inşallah
ama biraz düşeceğine inanıyorum önümüzde devleti zarara uğratacak bi sorun olacağını sanmıyorum
bundan sonra 2 nin altına düşeceğini sanmıyorum1.80 olan günleri hatırlıyorum o kadar olsa iyi
Galiba ben tam o dönemlerde almıştım1.80 olan günleri hatırlıyorum o kadar olsa iyi
şuan 1800 liraymış yaza kadar fiyat düşebilir çünkü teknoloji gelişiyobana yazın 1500e z510 ayarlayabilecek var mıyaklaşık 2 ay sonra
Pc depoda 1600 1700 arası sürekli değişiyorşuan 1800 liraymış yaza kadar fiyat düşebilir çünkü teknoloji gelişiyo
2 aya bence rahat 200tl düşerPc depoda 1600 1700 arası sürekli değişiyor
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?