yazı tipini zaten deiştirebiliyosun fakat renk olayı temayla alakalı ya tema yapımından anlıyo olacaksın yada bekleyecen belki birileri farklı renkte çıkarır diye şuanda war zaten deişik renkli temalar yada siscontens ile temaların yazı renklerini deiştirip tekrar paketleyeceksin ben n82 de öyle yapıyordum bütün renklerle oynuyordum fakat n8 de hiç gerek duymadım.