Yaw Bi Sorunum Var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

saff

Üye
    Konu Sahibi
Yaw Bi Sorunum Var
bende bi telefon var siemens cx 75
ama hangi program yğkleneciğini bilmiyorum
3230 da var o symbian
cx75 ..............
bilinmiyor lütfen yardım e-mail:[email protected]
atabilirseniz
sagolun simdiden
 


by_danger

Üye
cx75 javadır arkadaşım ona anca java uygulamaları yükleyebilirsin onlarda sitede mevcut
 
barabelli

barabelli

Üye
java yı dene
 
amedian

amedian

Üye
javanın olması lazm
 

RockFord Fosgate

Üye
s40 programları bolumunden halledebılırsın!!!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt