Yaşlı Amca[Fıkra]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yaşlı Amca[Fıkra]
Yaşlı bir amca, eşeğinin üzerinde karayolunda seyretmektedir.
Bunu gören trafik polisleri, amcaya takılmak isterler ve durdururlar.
Polis: Be amca, necin dakman golani? (Golan: Emniyet kemeri.)
Amca: Dakmam be iste!
Polis: Eee.. bak gördün mu, şimdi ceza keseceyik.
Amca: Kes bakalım ne keseceysan da gidecem,
acele işim var.
Polis: Peki amca, cezayı sana mi yazalım?
yoğsam eşeğe mi?
Amca??
Polis: Yani cezayı sana yazarsak beş milyon ödeycen,
eşeğe üç milyon ödeycen.
Amca: Bana kes o zaman.
Polis: Neden sana be amca?
Amca: Onun sicili temiz ossun, polis yapcez onu..
 
Tepkiler: Burak ve .eRCaN.

cnbrs56

Üye
lafı iyi yapıstırmış
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...