İpucu yaşasın l920

br1903

Üye
    Konu Sahibi
yaşasın l920
intarnette s3 mınıyı verıp l920 alıyorum ve üste 150 tl veriyorum l920 yorumlarınızı alıyım ıyımı sızce
 
Tepkiler: alasulumurat
Benim daimi fikrim; Lumia telefon alacaksan 920'den aşağı almayacaksın. Güle güle kullan.
 
Tepkiler: Rainesto

PureFood

Üye
hayırlı olsun doğru hareket.
 
Hayırlı olsun arkadaşım doğru seçim
 
hayırlı olsun benimde daimi sözüm. 925 almanı isterdim
 
Hayırlı olsun.
 
Tepkiler: Burak Altun

Rainesto

Üye
Hayırlı olsun kardeşim iyi yapmışsın

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

br1903

Üye
    Konu Sahibi
sağolun arkadaşlar elımde 920 alacak gucum vardı 920 aldım salı gunu alıcam
 
Hayırlı Olsun 925 bulsam 625'i verip üzerinede 200 TL verirdim
 

br1903

Üye
    Konu Sahibi
artık yazın alırım belkı 925 i
 

br1903

Üye
    Konu Sahibi
925'e bayılıyorum ya çok hoş bir telefon bundan sonraki hedefim o
donanım olarak fark yok zaten bı fark hafıflıgı ve kamerası dıye bılıyorum ama yınede lumıa candır gerisi heyecan tabı sözüm 720 üstü
 

Invoke

Üye
S3 mini verip 920 almanız iyi olmuş.
 

csll

Üye
intarnette s3 mınıyı verıp l920 alıyorum ve üste 150 tl veriyorum l920 yorumlarınızı alıyım ıyımı sızce


günde 1 telefon değiştiriyorsunuz galiba bi konuda da lumia 820 aldığınızdan bahsettiğinizi görmüştüm

Lumia 625 ile MaxiCep Windows Phone uygulamasından gönderildi.
 
Tepkiler: cesurpolis61

Invoke

Üye
Kağıt üzerinde daha düşük seviyede görünüp ama daha iyi olan cihazlar da var androide başlayacaklar için.
 
Tepkiler: br1903

br1903

Üye
    Konu Sahibi
günde 1 telefon değiştiriyorsunuz galiba bi konuda da lumia 820 aldığınızdan bahsettiğinizi görmüştüm

Lumia 625 ile MaxiCep Windows Phone uygulamasından gönderildi.
820 almıstım ama begenmedım ve gerı verdım sonra ıse 920 ıle anlastım ve salı gunu alıyorum allah ızın verırse
Kağıt üzerinde daha düşük seviyede görünüp ama daha iyi olan cihazlar da var androide başlayacaklar için.
samsung ısteyenler ıcın androıde yenı baslayanlar ıcın s2 s3 mini ucuz ve mantıklı tabı 2. ellerieee kullanıcılarda gelsın ıyıkıde vermısım 820yi sansıma adam ucuz ıstedı ıyı bı abı
 
Tepkiler: OnurYurdakul