dürüstce
Üye
* Yasananlardan ders cikarmak *
Selam herkese,
sadece paylasmak ve acikcasi icimi dökmek icin yaziyorum, yalana gerek yok
Birazda birileri kendilerine yazdiklarimdan ders cikarir diye umuyorum.
Ben bir beyle tanistim bir oyun sitesinde, zamanla sevdim bu kisiyi. Her gün msn de görüsmeye basladik. Aylar gecti ve biz ortak bir sehirde bulustuk. Yani ne o benim yanima geldi, ne de ben onun ayagina gitmis oldum. Sadece bir kac saat görüsebildik, kendisi sonradan anlattigina göre is nedeniyle dönmek zorunda kaldi. Bu görüsmeden sonra aramayinca da ben arastirmaya basladim. Kaldigi otelden bir yalan uydurarak bu kisi hakkinda bilgi almak istedim, böylece ismi farkli oldugunu ögrendim. Yani bu bey bana yanlis bir isim söylemisti. Isminden yola cikarak, dogum tarihini (bana yanlis bir dogum yili vermisti), is yerini falan ögrendim. Neyse son bir mail atip bitirdim kendimce. Ben yinede cok üzgündüm cünki ben gercekten sevmistim bu kisiyi. Sonra aradan tam üc ay gecti bu kisi tekrar aramaya basladi. Ben önce cok soguk cevap verdim ancak bir kac gün sonra kizginligim gecti. Yazamamista, hapiste yatmista, su bu. Insan inanmak istedikce her tür sacmaliga inaniyormus ben bunu anladim. Kandirilmak istedigi icin kandiriliyormus insan. Mantikli olsun veya olmasin. Bir seye tutunmak istiyor ve eline ne gelirse onu aliyor. Insanin akli uyariyor oysaki, ama dinleyen kim, kalbe söz gecmiyor ki. Simdi düsünüyorum da bu kisinin yaptigi böyle kolayca kapanmamali. Kesin evli ve cocuk sahibi bu kisi. Esine kim bilir ne gibi yalanlar uydurmustur ve benim tek düsündügüm ve üzüldügüm kisi esi. Ailesi üzülsün hic istemem cünki eminim esi ve cocuklari onu is gezintisinden dönmesini dört gözle beklerken bu kisinin genc kizlar pesinde oldugunu tahmin etmiyorlardir. Eger buna yakin bir iliski yasayan var ise lütfen tuzaga düsmeyin. Böyle insanlar sadece bir gecelik heyecan pesinde sanirim. Allahtan ben durusumu acikca belirttim de böyle bir hata yapmadim, belki bunun icinde bir yalan uydurup gitti. Kim bilir. Neyse ki ben güclü ciktim bu yasananlardan. Bu kisiyi tanimadan önce hic bir beyle cikmayan ben ilk iliskimde (buna iliski denirse tabii) kime denk geldigime inanamiyorum ya orasi ayri bir konu. Benim bundan cikardiklarim sunlar:
1) Ilk önce kendinize saygili olun. Kimse icin kendinizden vazgecmeyin. Sevdigi icin biliyorum insan zaman zaman hic bir seyi görmez.
2) Dogru dürüst tanimadiginiz biriyle kesinlikle bulusmayin. Net ortaminda taniyan birini ne kadar iyi taniyabilirsiniz ki? Yani ben sansliyim ki bu kisiyle böyle bir yakinlasmaya girmedim. Ama olur ya biri zorla bir takim seylere sahip olmak ister, kimin ne oldugu belli olmadigindan dikkatli olun lütfen.
3) Yakinlarinizla paylasin yasadiklarinizi. Insan sevince görmek istediklerini görmüs oluyor, gercek bir arkadas caninizin acimamasi icin elinden geleni yapar ki ben bu destegi aldim.
Düsünüyorumda bu kisi kim bilir kac bayana yapmistir bana yaptiklarini veya yapacaktir. Aslinda bir ders vermek istiyorum ya..bakalim...düsünüyorum hala
Siz siz olun, sevginizi bunu gercekten hak eden birine verin...
Zaman ayirip okuyan herkese tesekkür ederim...
sadece paylasmak ve acikcasi icimi dökmek icin yaziyorum, yalana gerek yok
Birazda birileri kendilerine yazdiklarimdan ders cikarir diye umuyorum. Ben bir beyle tanistim bir oyun sitesinde, zamanla sevdim bu kisiyi. Her gün msn de görüsmeye basladik. Aylar gecti ve biz ortak bir sehirde bulustuk. Yani ne o benim yanima geldi, ne de ben onun ayagina gitmis oldum. Sadece bir kac saat görüsebildik, kendisi sonradan anlattigina göre is nedeniyle dönmek zorunda kaldi. Bu görüsmeden sonra aramayinca da ben arastirmaya basladim. Kaldigi otelden bir yalan uydurarak bu kisi hakkinda bilgi almak istedim, böylece ismi farkli oldugunu ögrendim. Yani bu bey bana yanlis bir isim söylemisti. Isminden yola cikarak, dogum tarihini (bana yanlis bir dogum yili vermisti), is yerini falan ögrendim. Neyse son bir mail atip bitirdim kendimce. Ben yinede cok üzgündüm cünki ben gercekten sevmistim bu kisiyi. Sonra aradan tam üc ay gecti bu kisi tekrar aramaya basladi. Ben önce cok soguk cevap verdim ancak bir kac gün sonra kizginligim gecti. Yazamamista, hapiste yatmista, su bu. Insan inanmak istedikce her tür sacmaliga inaniyormus ben bunu anladim. Kandirilmak istedigi icin kandiriliyormus insan. Mantikli olsun veya olmasin. Bir seye tutunmak istiyor ve eline ne gelirse onu aliyor. Insanin akli uyariyor oysaki, ama dinleyen kim, kalbe söz gecmiyor ki. Simdi düsünüyorum da bu kisinin yaptigi böyle kolayca kapanmamali. Kesin evli ve cocuk sahibi bu kisi. Esine kim bilir ne gibi yalanlar uydurmustur ve benim tek düsündügüm ve üzüldügüm kisi esi. Ailesi üzülsün hic istemem cünki eminim esi ve cocuklari onu is gezintisinden dönmesini dört gözle beklerken bu kisinin genc kizlar pesinde oldugunu tahmin etmiyorlardir. Eger buna yakin bir iliski yasayan var ise lütfen tuzaga düsmeyin. Böyle insanlar sadece bir gecelik heyecan pesinde sanirim. Allahtan ben durusumu acikca belirttim de böyle bir hata yapmadim, belki bunun icinde bir yalan uydurup gitti. Kim bilir. Neyse ki ben güclü ciktim bu yasananlardan. Bu kisiyi tanimadan önce hic bir beyle cikmayan ben ilk iliskimde (buna iliski denirse tabii) kime denk geldigime inanamiyorum ya orasi ayri bir konu. Benim bundan cikardiklarim sunlar:
1) Ilk önce kendinize saygili olun. Kimse icin kendinizden vazgecmeyin. Sevdigi icin biliyorum insan zaman zaman hic bir seyi görmez.
2) Dogru dürüst tanimadiginiz biriyle kesinlikle bulusmayin. Net ortaminda taniyan birini ne kadar iyi taniyabilirsiniz ki? Yani ben sansliyim ki bu kisiyle böyle bir yakinlasmaya girmedim. Ama olur ya biri zorla bir takim seylere sahip olmak ister, kimin ne oldugu belli olmadigindan dikkatli olun lütfen.
3) Yakinlarinizla paylasin yasadiklarinizi. Insan sevince görmek istediklerini görmüs oluyor, gercek bir arkadas caninizin acimamasi icin elinden geleni yapar ki ben bu destegi aldim.
Düsünüyorumda bu kisi kim bilir kac bayana yapmistir bana yaptiklarini veya yapacaktir. Aslinda bir ders vermek istiyorum ya..bakalim...düsünüyorum hala

Siz siz olun, sevginizi bunu gercekten hak eden birine verin...
Zaman ayirip okuyan herkese tesekkür ederim...
