Yaşama Nasıl Bakıyorsunuz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kurt bey

kurt bey

Üye
    Konu Sahibi
Yaşama Nasıl Bakıyorsunuz?
Fransa’da, ağır işçilerin işleri hakkında ne düşündüklerini incelemek üzere
araştırmayı yürüten bir görevli, bir inşaat alanına gönderilir.
Görevli, ilk işçiye yaklaşır ve sorar :
“Ne yapıyorsun?” “Nesin sen, kör mü?” diye öfkeyle bağırır işçi.
“ Bu parçalanması imkansız kayaları ilkel aletlerle kırıyor ve patronun
emrettiği gibi bir araya yığıyorum.Cehennem sıcağında kan ter
içinde
kalıyorum.Bu çok ağır bir iş, ölümden beter.”
Görevli hızla oradan uzaklaşır ve çekinerek ikinci işçiye yaklaşır.Aynı
soruyu sorar :
“Ne yapıyorsun?”
İşçi cevap verir : “ Kayaları mimari plana uygun şekilde
yerleştirilebilmeleri için, kullanılabilir şekle getirmeye çalışıyorum.Bu
ağir ve bazen de monoton bir iş, ama karım ve çocuklarım için para gerekli.
Sonuçta bir işim var. Daha kötü de olabilirdi.”
Biraz cesaretlenen görevli üçüncü işçiye doğru ilerler.
“ Ya sen ne yapıyorsun?” diye sorar.
“Görmüyor musun?” der işçi kollarını gökyüzüne kaldırarak.
“ Bir katedral yapıyorum.”
...
Bu hikayenin enterasan tarafı her üç işçinin de aynı işi yapıyor
olmaları....

Görmeyi seçtiğiniz yol sizin tutumunuza bağlıdır.
Bugün hava biraz bulutlu mu yoksa biraz güneşli mi?
Güllerin dikeni mi vardır, dikenli dalların gülleri mi?
Bardağın yarısı boş mudur, yarısı dolu mu?
Yoksa bardak olması gerekenin iki katı büyüklükte midir?
Seçim size
ait...
Yazar : Allen Klein
 


cumcum23

Üye
demek ki........

siz zaten anladınız artık hayata nası bakılcaanı
 

abcde

Üye
Her zaman iyimser olmakta zor be
 

cumcum23

Üye
zor ama neetcen yapmazsan da hayat çekilmez olur be abi

ölmektense zor olanı tercih ederim(YAŞAMAYI)
 
darkred

darkred

Üye
bazen kaçmak bana daha yakın geliyo ama... insanların mutlu olabilmeleri için hayata bakış açıları çok önemli kanımca...
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
her zaman ii veya kotö yönlü bakmıcaksın sukur olsun bir işim var ve ailem aç deil ama belki daha ii side olabilirdi ve bunun için caba sarf etmeliyim gibi....
 

tofy

Üye
çok güzel bir hikaye bu 3 farklı cevap ama yapılan aynı iş bakış açısı gerçektende çok önemli olumlu düşünürsek gerçekten olaylarda olumlu oluyor iş ise daha çabuk bitiyor bu böyle mesela ben birşey yazarken bile hemen biter bu yada hem maxicepte olabilir hem yazabilirim diyorum yoksa bitmez büyür büyür bu işlerr
 
hidayet

hidayet

Üye
hayata her zaman güzel yönlerden bakacazki kötü günler vız gelsin
 

abcde

Üye
Haklısınız arkadaşlar ama azıcık etrafımıza baktığımızda ve algılarımızda açıksa iliğimize kadar sömürülüp ve aslında geleceğe dair hiçbirşeyin bizim kontrolümüzde olmadığını görmek,sistem ne sunuyorsa onunla yetinmek beni herzaman çok mutsuz ediyo.(umarım canınızı sıkmadım)
 
swedeniz

swedeniz

Üye
argresif bakarım asabiyim ben
 

murat1986

Üye
ASLINDA HAYATA SÜREKLİ OLUMLU BAKILABİLİR. BUNU ÖNERİRİM POLİYANNA OYNAMAK İSTEMEK ARKADAŞLARA.
BEYLER HAYAT ACIMASIZ BEN FELEĞİN ÇEMBERİNDEN GEÇTİM AMA İNSANLARI HALA TANIYAMIYORUM.
İNSANLAR SIRLI BİR KUTU GİBİDİR. O KUTUDAN NE ÇIKACAĞINI ASLA BİLEMEZ VE
O KUTUNUN İÇİNDEKİNİ SEN ETKİLEYEMEZSİN.
SİZCE DE ÖYLE DEĞİLMİ
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt