Yarın Savcılığa gideceğim :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yarın Savcılığa gideceğim :)
Evet yarın savcılığa ifade vermek için gideceğim Gasp olayı yüzünden bilmeyen yoktur zaten

İmei yi yine vereceğim savcılık inşallah üstüne düşerde bulunur diye dua edip duruyorum her gece

Birazdan resmininide koyarım
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Hadi hayırlısı Hasan İnsallah bi sonuç çıkar dualarımız senle
 
Kardeş inşallah bulunur telefonun biran evel. çünkü herkez o telefona senin gibi nazik davranmaz
 

Karahasan

Emekli Yönetici
Olayı bilmiyorum ama inşallah senin için hayırlısı olur.
 

Nadir

Emekli Yönetici
Hasanım inşallah hayırlısı olur hak yerini bulur..
 
Savcılığa verilmişse bulunması an meselesi Hasan..
İçin rahat olsun.
 
    Konu Sahibi
Kardeş inşallah bulunur telefonun biran evel. çünkü herkez o telefona senin gibi nazik davranmaz

3 hafta oldu yaw İnşallah bulunur

Olayı bilmiyorum ama inşallah senin için hayırlısı olur.

İnşallah abi olay benim için benim imza ya bak Allah belalarını verisin onların'a bas olay o

Hasanım inşallah hayırlısı olur hak yerini bulur..

İnşallah abi inşallah

Savcılığa verilmişse bulunması an meselesi Hasan..
İçin rahat olsun.

Abi ölede savcılık ilgilenmezse hiç bir işe yaramaz Yani ben kaç kişi gördüm öle bişey olupda bulunamıyan

Resimleri sildim bu arada şimdi bişey felan olur
 
Benim arkadaşın başına gelmişti. Hemen takibe başlamışlar. Telefon dört el değiştirmesine rağmen çalan kişiye ulaştılar ve tutukladılar. Savcılık ilgilenir ama sen de savcılığın başını ağrıt biraz..
 
    Konu Sahibi

Banada bu kadar duyarlı olurlar inşallahta benimkide bulunur.
telefon parçalara ayrılmamıştır umarım
 

haltie

Üye
hadi hayırlısı hasan bulunur inş
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
aradan 3 hafta geçmiş be HasanNetice çıkmaz zannetmiyorum
Ama dulalarım da seninle emin olabilirsin
 
Bir gün hepınız tanırsınız(sonyerollson)Erol'la telefon aldık ve onun hattınıtaktık denemek ıcın aradan yıl gecmedı pat karakoldan aradılar efendım ıste Erol gel buraya canım bu telefonu sen mı caldın Erol ıfade verır,İsa ıfade verır vs.. vs..Adlıye su bu derken sonunda aklandıkAma yakalandı yapanlar yanı ıcın rahat olsun gec de olsa cıkar yapanlar
 
    Konu Sahibi
Bana şans dileyin dua edin bu inşşallah bulunur

--------------- Ekleme ---------------


Hadi ya yeni öğrendim bu hikayeyi sizede geçmiş olsun abi
 

Praetor

Emekli Yönetici
Banada bu kadar duyarlı olurlar inşallahta benimkide bulunur.
telefon parçalara ayrılmamıştır umarım
Araba mı bu Hasan, parçalasınlar

İçini karartmak istemem ama fazla ümitlenme.
Bir insan gerçek anlamda sal'ak değilse bir telefonu "kendisi kullanmak" için çalmaz. O telefon şu ana kadar çoktan bir ikinci elciye satılmıştır, o ise bir başka ikinci elciye satmıştır o da ya vitrinde tutuyordur telefonunu ya da o da satmıştır birisine...

Sonuçta telefonu bulmasına bulursun ya, geri alamazsın. Devletin sunduğu bir hizmetten dolayı (örneğin toplu taşımada yaşadığın kaza ya da bir devlet dairesindeki asansörün düşmesi gibi) zarar görmediğin için devlet de sana bir şey ödemez; telefonu şu an elinde tutan büyük ihtimalle iyiniyetli bir üçüncü kişi olacağından ve senin mülkiyet hakkın, malı devren iktisap eden iyiniyetli üçüncü kişiye karşı ileri sürülemeyeceğinden ötürü......

Güme gider telefon...

Çok çok şanslı isen, çalan adam yakalanır. İşte o zaman aklını alırlar o adamın. Zira adi hırsızlık değildir sadece yaptığı. Olayın içinde tehdit ve şiddet de olduğu için nitelikli halinden ceza alır.
Ama dediğim gibi, küçük bir ihtimal.
 

AKATLI

Üye
inşallah telefonda , gasp edenlerde bulunur da cezalarını çekerler

hayırlısı olsun kardeşim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...