Godfather
Üye
-
Konu Sahibi
-
Hadi hayırlısı Hasan İnsallah bi sonuç çıkar dualarımız senle
Kardeş inşallah bulunur telefonun biran evel. çünkü herkez o telefona senin gibi nazik davranmaz
Olayı bilmiyorum ama inşallah senin için hayırlısı olur.
Hasanım inşallah hayırlısı olur hak yerini bulur..
Savcılığa verilmişse bulunması an meselesi Hasan..
İçin rahat olsun.
Benim arkadaşın başına gelmişti. Hemen takibe başlamışlar. Telefon dört el değiştirmesine rağmen çalan kişiye ulaştılar ve tutukladılar. Savcılık ilgilenir ama sen de savcılığın başını ağrıt biraz..
Banada bu kadar duyarlı olurlar inşallahta benimkide bulunurda telefon parçalara ayrılmamıştır umarım
aradan 3 hafta geçmiş be HasanNetice çıkmaz zannetmiyorum
Ama dulalarım da seninle emin olabilirsin
Bir gün hepınız tanırsınız(sonyerollson)Erol'la telefon aldık ve onun hattınıtaktık denemek ıcın aradan yıl gecmedı pat karakoldan aradılar efendım ıste Erol gel buraya canım bu telefonu sen mı caldın Erol ıfade verır,İsa ıfade verır vs.. vs..Adlıye su bu derken sonunda aklandıkAma yakalandı yapanlar yanı ıcın rahat olsun gec de olsa cıkar yapanlar
Araba mı bu Hasan, parçalasınlarBanada bu kadar duyarlı olurlar inşallahta benimkide bulunur.
telefon parçalara ayrılmamıştır umarım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?