Yarın münazara yapacagım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
Yarın münazara yapacagım
Sizce ödevler toplu mu yapılmalı yoksa bireysel mi ? Ben bireyseli savunacagım için sizinde fikirlerinizi almayı düsünüyorum.
 
güvenilir olur. bütün bilgi tek kişi ogrenir obur turlu yarim yamalak öğrenilir. bu arada hükümet misin muhalefet mi?
 
ciddi degilse pek bulasmiyim çünkü muhalefet-hükümet takimi olmadan münazara olmaz kolay gelsin
tavsiye:karsidakinin soyleyecegini de dusun
 

MrExpert

Üye
Bireysel olmalı kesinlikle çünkü toplu yapılırken genelde birisi yapar ve diğerleride ondan bakıp yapar
 

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
ciddi degilse pek bulasmiyim çünkü muhalefet-hükümet takimi olmadan münazara olmaz kolay gelsin
tavsiye:karsidakinin soyleyecegini de dusun
Ciddi ciddi lütfen açıkça söyle fikirlerini Açıklarını yakalayıp furmaya çalışcam


- - - Eklendi - - -

Bireysel olmalı kesinlikle çünkü toplu yapılırken genelde birisi yapar ve diğerleride ondan bakıp yapar
ee abi


- - - Eklendi - - -

Anlatın biraz daha yahu biliyorsunuz siz
 
genelde filan deme 'burda genelleme olmaz! ' derler oturursun totonun ustune birazdan solicem bekle

- - - Eklendi - - -

tek basina yaptığında bilginin tamami ödevi yapana geçer ama toplu yapıldığında eksik bilgi olur, is bolumu konusunda adaletsizlik çıkar ve bu 'asla' demokratik olamaz,
karsi taraf sana: ödev daha kolay yapılır kesin diyecekler sen de bu durum kişiden kişiye degisir herkesi bir tutamazsiniz diyeceksin, sana sunum kly olur dicekler sen yine ayni cevap vereceksin
not:konuşurken ciddi ol ve elini vurgu yerlerinde masa vur
yerin dibindeki not: aklima geldikçe yazarim sabah da bak
 

MrExpert

Üye
Sen sadece şu söyleyip diğer arkadaşına sözü ver deki ; Kişiler bilgiyi tek başına iken daha rahat kavrar Daha çok ulaşma isteği duyar Neden diye soracaksanız Bir kitabı yalnız Bir kişi yazar Yani bir tane yazarı olur Çünkü sadece Yazar kendisi bilgiye ulaşır ve Onu kitaba yazdıktan sonra yazar olarak sadece kendini gösterir...
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
ödeve göre degişir. Ama şunu bil ki okul hayatini tamamlayip iş hayatina gectiginde ödevlerinde iş arkadaşlarinin yardimini bekleme. Takim calişmasi ayri bir şeydir. Onu hic kariştirma. herkes kendi odevini yapar hakettigini alir. Toplu odevlerde arada kaynayan uyaniklar mutlaka olur. Ama madem ki okul hayati bir bilgi maratonudur. Her kes tek başina koşacak. Kimse kimsenin yukunu taşimayacak ki hak edenle hak etmeyen ayni payeyi paylaşmasin.
 

bence bu tez 'birden cok kisi tek kisiye göre daha fazla kaynağa bakıp daha doğru ve net bilgi edilebilir' şeklinde curutulebilir

- - - Eklendi - - -


bir de takim çalışmasına bisi düşünürsen bu arkadas baya iyi anlatmış ve bunları kucuk örnekle destekle
 

MrExpert

Üye
bence bu tez 'birden cok kisi tek kisiye göre daha fazla kaynağa bakıp daha doğru ve net bilgi edilebilir' şeklinde curutulebilir

E tabi ...

Ama ...

" Gurup halinde yapılan çalışmalardada gurup bütünlüğü ve kordinasyonu zor sağlanacağı için Zaman kaybından dolayı Bilgiye ulaşımı zorlaştıracaktır. İşte bu yüzdende Bireysel çalışma daima Daha avantajlıdır. "
 

bu cuk oldu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...