Yarın Kadir Gecesi..?

    Konu Sahibi
Yarın Kadir Gecesi..?
Yarın Kadir Gecesi Yorumlarınız Düşünceleriniz nelerdir Şahsen gıttıgım kuran Kursu Camide zaten gorevlıydık Teravıh namazlarında Allahummse Salli soyluyoruz kadir geceside bir ilahı soylıcezz Ve kadir gecesi napmayı dusunuyorsunuz ben : 5 Vakit namazı o gun kacırmıcam Kuran okuyup bol bol dua etcem ve orucumuda tutucam.. Ya SİZ ?
 
Ben de Kuran okurum büyük ihtimal
 
Yarın Kadir gecesi olduğu kesin değil.
 
Tepkiler: Yigit315

[ENGİN]

Üye
son 10 gùnün her gecesini kadir gecesi bilerek ihya etmek en doğrusu
 

xclark

Üye
41 yasin okuyacağız

neden 40 ,39 degilde 41 boyle sayıların bir özelligi mi var acaba...arkadaşlarımın çogu Allahın bazı isimlerini işte şu kadar çekersen şoyle olur gibisinden soyluyorda yani bu sayıların önemi nedir acaba biliyormusunuz ?
 

bilmiyorum ama Allah katında bi anlamı var sanırsam. Nasıl Allahın 99 ismi varsa.
 

xclark

Üye
Allahın 99 dan fazla ismi varda...Bir kaç gundur aklımda bu konu bakalım ögrenebilicekmiyiz tam : ) Teşekkürler yinede