hikmet366
Üye
-
Konu Sahibi
-
Neden Bizede 24 Nisanda Okul Varkiilkokullara 23 ve 24ü , liselere 23 Tatil
yarın çocuk tatili
evet tatil
ilkokullara 23 ve 24ü , liselere 23 Tatil
Resmi tatil.
evet tatil. bizi eskiden eğer 23 nisan törenine gelmesseniz yok yazarız ve sınıfta kalırsınız diye kandırıyorlardı. o günleri çok özledim
konuyu niye saptırıyorsun arkadaşım
Çocukları mutlu gibi göstermeyi bırakın. Biraz özgür olsunlar. Biraz kendileri olsunlar. 1 günlügüne bırakın egonuzu. 1 günlügüne yaşasınlar.
Ayrıca 2625 binlerce çocuk hapisteyken ne güzel de sevinçle doluyor içiniz.
Siz ve sizin devletiniz oldukça tuhaf.
ne diyosun ya senÇocukları mutlu gibi göstermeyi bırakın. Biraz özgür olsunlar. Biraz kendileri olsunlar. 1 günlügüne bırakın egonuzu. 1 günlügüne yaşasınlar.
Ayrıca 2625 binlerce çocuk hapisteyken ne güzel de sevinçle doluyor içiniz.
Siz ve sizin devletiniz oldukça tuhaf.
Biraz konuyu takip et istersen. sonra ona göre yazmanı tavsiye ediyorum...Çocukları mutlu gibi göstermeyi bırakın. Biraz özgür olsunlar. Biraz kendileri olsunlar. 1 günlügüne bırakın egonuzu. 1 günlügüne yaşasınlar.
Ayrıca 2625 binlerce çocuk hapisteyken ne güzel de sevinçle doluyor içiniz.
Siz ve sizin devletiniz oldukça tuhaf.
Biraz konuyu takip et istersen. sonra ona göre yazmanı tavsiye ediyorum...
Bu arada bazılarına özgürlük yaramıyor. hatırlatayım BAZILARINA özgürlük verince devlete hainlik ediyorlar...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?