Yarım Milyar Android Cihaz Aktif Edildi!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Yarım Milyar Android Cihaz Aktif Edildi!
[h=2]Android tabanlı akıllı telefonların satışı patlama yaptı! Google I/O 2012 etkinliğinde 400 milyon olan aktifleşen cihaz sayısı 100 milyon daha arttı ve yarım milyar oldu![/h]




Google geçtiğimiz gün tanıtılan iPhone 5 lansmanı öncesinde Androidekosisteminin başarısını yansıtması adına yeni bir değer açıkladı. Daha önceki haberlerimizde günlük 1.3 milyon Android cihazın aktifleştirildiğini sizlere aktarmıştık. Tabi bu sayıya custom ROM yüklenen cihazların dahil olup olmadığı belli değil.
Hugo Bara yaptığı açıklamada tam 500 milyon Android cihazın, 2008yılında çıkan ilk Android modeli olan HTC G1'den bu yana aktifleştirildiğini aktardı.Yaklaşık 2 ay önce yapılan Google I/O 2012 etkinliğinde aktifleştirilenAndroid cihaz sayısı 400 milyon olduğu açıklanmıştı. Kısa sürede 100 milyon cihazın aktifleştirilmesi, Android ekosisteminin ne kadar yüksek bir hızla yükseldiğini gözler önüne seriyor.



 


Kerim.

Kerim.

Üye
Güzelll:)
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Custom rom da dahildir
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
bir mantik hatasi var yilda 115milyon akilli telefon satilan sektorde nasil oluyorda iki ayda 100milyon cihaz aktivasyonu yapiliyor.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
bırak bu işleri google
 
15097

15097

Üye
Sanmıyorum :no:
 
esokmen

esokmen

Üye
HAyırlısı abi
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
:birak: saçmalık
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
bir mantik hatasi var yilda 115milyon akilli telefon satilan sektorde nasil oluyorda iki ayda 100milyon cihaz aktivasyonu yapiliyor.
Günlük 850 bin verilecekti diye biliyorum :D Sonradan artmıştı sanırım günlük aktivasyon :hmmm
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
hayir yaziyi yayinlayan site de benim gibi bu hesaba custom romlarin dahil oldugunu biliyor ama nedense sanki iki ayda 100 milyon yeni telefon satişi olmuş da aktivasyon yapilmiş gibi aksettirmeye calişiyor. Buna şaşiriyorum. Gerci takipcileri de bu haberleri yiyor o da ayri mesele:kop2:
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
hayir yaziyi yayinlayan site de benim gibi bu hesaba custom romlarin dahil oldugunu biliyor ama nedense sanki iki ayda 100.000 yeni telefon satişi olmuş da aktivasyon yapilmiş gibi aksettirmeye calişiyor. Buna şaşiriyorum. Gerci takipcileri de bu haberleri yiyor o da ayri mesele:kop2:
Custom Rom'lar zaten dahil abi bunu bilmeyen var mı :D
 
abandonware

abandonware

Üye
bir mantik hatasi var yilda 115milyon akilli telefon satilan sektorde nasil oluyorda iki ayda 100milyon cihaz aktivasyonu yapiliyor.

yarısı wp, symbian ve bada olabilirmi :hmmm tabi bana apple nire gitti diyeceksiniz o ayrı mesele :ehe
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
:hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt