MoonLife01
Üye
Yarım Milyar Android Cihaz Aktif Edildi!
[h=2]Android tabanlı akıllı telefonların satışı patlama yaptı! Google I/O 2012 etkinliğinde 400 milyon olan aktifleşen cihaz sayısı 100 milyon daha arttı ve yarım milyar oldu![/h]
Google geçtiğimiz gün tanıtılan iPhone 5 lansmanı öncesinde Androidekosisteminin başarısını yansıtması adına yeni bir değer açıkladı. Daha önceki haberlerimizde günlük 1.3 milyon Android cihazın aktifleştirildiğini sizlere aktarmıştık. Tabi bu sayıya custom ROM yüklenen cihazların dahil olup olmadığı belli değil.
Google geçtiğimiz gün tanıtılan iPhone 5 lansmanı öncesinde Androidekosisteminin başarısını yansıtması adına yeni bir değer açıkladı. Daha önceki haberlerimizde günlük 1.3 milyon Android cihazın aktifleştirildiğini sizlere aktarmıştık. Tabi bu sayıya custom ROM yüklenen cihazların dahil olup olmadığı belli değil.
Hugo Bara yaptığı açıklamada tam 500 milyon Android cihazın, 2008yılında çıkan ilk Android modeli olan HTC G1'den bu yana aktifleştirildiğini aktardı.Yaklaşık 2 ay önce yapılan Google I/O 2012 etkinliğinde aktifleştirilenAndroid cihaz sayısı 400 milyon olduğu açıklanmıştı. Kısa sürede 100 milyon cihazın aktifleştirilmesi, Android ekosisteminin ne kadar yüksek bir hızla yükseldiğini gözler önüne seriyor.



saçmalık
Sonradan artmıştı sanırım günlük aktivasyon 
