cmd bildiğin msdos kipine benzer bir uygulamadır
ama aslında ta kendisi değildir
ve açılışta ancak bununla çalışan bir uygulama varsa hatanın nedeni bu uygulama olabilir
Bu dosyanın yenisi çözüm olmayabilir
bu hatayı kapattıktan sonra başlat menüsünden çalıştır a gel ve cmd.exe yaz enter a bastığında hata vermiyorsa
sorun başka bir uygulamadandır
veriyorsa
arkadaşın dediği gibi cmd.exe her sistemde aynıdır (Vista'da bile) kopyala yapıştır
