Yardıma ihtiyacım var

Sarangni

Üye
Türkçe harflerin olduğu klavye istiyorsan bununla ne uğraşıyorsun. Swiftkey kur keyfine bak. Hem zamandan tasarruf hem tasarım hem yedekleme ve kelime tahmini süper. Yaklaşık bir altı ay kullandıktan sonra sen yazmadan o anlıyor zaten az çok ne diyeceğini.
 
Tepkiler: ghstr ve H0lligan
    Konu Sahibi
@ghstr saolsun oldu bişeler
recovery var bende direk zipi flashlasam olurmu tel brick olmasında bı kere geldı basıma
ahaha guldurdun ya suan onu kullanıyormda sıkıldım gercekten ben yazmıyorm onlar anlıyo
 
Tepkiler: Sarangni

Sarangni

Üye
Swiftkey varken gerisi yalan.

 
Tepkiler: H0lligan

Sarangni

Üye
usta o birazda zevk meselesi mesela ben klavye ne olursa olsun direk kapatırım tahmini vs yi en güzeli kendin yazmak kendin yazdıkça elin alışıyor ve tahmine felanda ihtiyaç kalmıyor zaten

Tabi ki zevk meselesi. Otomatik tamamlamayı dikkatli kullanmak gerek zaten. Yoksa istenmeyen durumlar da ortaya çıkabilir. Ben kullanmaktan memnunum ve seviyorum. Uzun süredir kullandığım için de pek değiştirmek istemiyorum.
 
Tepkiler: H0lligan
    Konu Sahibi
sonucu bekliyorum

usta o birazda zevk meselesi mesela ben klavye ne olursa olsun direk kapatırım tahmini vs yi en güzeli kendin yazmak kendin yazdıkça elin alışıyor ve tahmine felanda ihtiyaç kalmıyor zaten
kuruldu fakat klavye devreye gırmıyo secıyorm yazma yerıne basıyorm açılmıyor klavye
 

H0lligan

Üye
işde ben o yüzden manuel dediydim
bide direk zipden çıkarıp kur paket yükleyiciyle
 
Yine bi konuda ipin ucunu kaçırdım

Ayrıca benim tercihim ve önerim Google klavye pek akıllı olmasa da çok kolay alisabilirsin ayrıca içindeki Material Dark teması da çok hoş

Bu arada swiftkey hoşuma gitti bi deniyim bakalım

@H0lligan ne bana çamur atiyon la
 
    Konu Sahibi
Şuan kurulu bende ama kullanmıyorm benim gözüm xperiada