En mantıklısı recovery üzerinden flashlamak. Adamı çok uğraştırmayın.
En mantıklısı recovery üzerinden flashlamak. Adamı çok uğraştırmayın.
Bence fazla uzattik bizim için ban çanları çalmaya başlıyor
En mantıklısı recovery üzerinden flashlamak. Adamı çok uğraştırmayın.
ahaha ne olmus burda böyle android 5.1.1gerçekden öğretseydin yazmazdım
recovery var bende direk zipi flashlasam olurmu tel brick olmasında bı kere geldı basıma@ghstr saolsun oldu bişeler
ahaha guldurdun ya suan onu kullanıyormda sıkıldım gercekten ben yazmıyorm onlar anlıyoTürkçe harflerin olduğu klavye istiyorsan bununla ne uğraşıyorsun. Swiftkey kur keyfine bak. Hem zamandan tasarruf hem tasarım hem yedekleme ve kelime tahmini süper. Yaklaşık bir altı ay kullandıktan sonra sen yazmadan o anlıyor zaten az çok ne diyeceğini.
olmaz flash la direkrecovery var bende direk zipi flashlasam olurmu tel brick olmasında bı kere geldı basıma
çok ugrasmıstım denıyım bakalmolmaz flash la direk
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bunuhem brick olursada stock at sorun çözülür
sonucu bekliyorumçok ugrasmıstım denıyım bakalm
usta o birazda zevk meselesi mesela ben klavye ne olursa olsun direk kapatırım tahmini vs yi en güzeli kendin yazmak kendin yazdıkça elin alışıyor ve tahmine felanda ihtiyaç kalmıyor zatenSwiftkey varken gerisi yalan.
usta o birazda zevk meselesi mesela ben klavye ne olursa olsun direk kapatırım tahmini vs yi en güzeli kendin yazmak kendin yazdıkça elin alışıyor ve tahmine felanda ihtiyaç kalmıyor zaten
kuruldu fakat klavye devreye gırmıyo secıyorm yazma yerıne basıyorm açılmıyor klavyesonucu bekliyorum
usta o birazda zevk meselesi mesela ben klavye ne olursa olsun direk kapatırım tahmini vs yi en güzeli kendin yazmak kendin yazdıkça elin alışıyor ve tahmine felanda ihtiyaç kalmıyor zaten
nasıl yapcmişde ben o yüzden manuel dediydim
bide direk zipden çıkarıp kur paket yükleyiciyle
Şuan kurulu bende ama kullanmıyorm benim gözüm xperiadaYine bi konuda ipin ucunu kaçırdım
Ayrıca benim tercihim ve önerim Google klavye pek akıllı olmasa da çok kolay alisabilirsin ayrıca içindeki Material Dark teması da çok hoş
Bu arada swiftkey hoşuma gitti bi deniyim bakalım
@H0lligan ne bana çamur atiyon la
Şuan kurulu bende ama kullanmıyorm benim gözüm xperiada
Yaptım ama açılmıyo klavyeQ
Hocam Recovery den flashlayin direkt
Eğer bootloop tan korkuyosaniz flashlamadan önce fu ll system yedeği alın sonra tekrar Recovery den yuklersiniz yedeği
Yaptım ama açılmıyo klavye
oda olmadı vazgectım ben telefonun klavyesını sıldım yanlıslıklaKlavye nin verilerini sifirlamayi dene
oda olmadı vazgectım ben telefonun klavyesını sıldım yanlıslıkla
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?