yardıma ihtiyacım var

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xeyekent

Üye
    Konu Sahibi
yardıma ihtiyacım var
bu forumda yeniyim paylasımlar cok gzl harika biryer burası
simdi söze gireyim:

bende nOKİA N76 var symbian 3rd edition ama her sis uygulamasını acmıyor sisx calıstırıo diolar nedir bu isin aslı

cevaplar icin tesekkur ederim simdiden
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...