Yardım n8 qt sorunu :S:S acil

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SamiMaMi

Üye
    Konu Sahibi
Yardım n8 qt sorunu :S:S acil
arkadaşlar n8 kullanıyorum qt leri pek çok siteden araştırdım hepsinden genellikle yüklerken sonuc aynı sertfikaaaa sorunu.
Neyse telefonu hackledim sertifikayı hallettim. bu sefer de uygulama güncel değil sorununu alıyorum.
Yardım edebilirmisiniz ?
 


candost38tr

candost38tr

Üye
n8 zaten qt uygulamaları desteklıyor bildiğim kadarıyla neden yüklüyorsunkı
 

SamiMaMi

Üye
    Konu Sahibi
format attmadan önce desteklyordu.formattan snra magaza da gtti.Bazı programlar kurmak içn qt istyor
 

dreampol

Üye
evet bende aynı durumdayım .. bana da lazım :)
 

SamiMaMi

Üye
    Konu Sahibi
Yok mu bilen biri yardım etsin 1 haftadır çözemedim olayı :)
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
forumdan yada magazadan foursguare yı indirıp bir dene yada mağaza için forumda cwrt core 1.00 adlı dosyayı indirip tele yükle sonrasında mağazayı yüklemeyı dene
 

SamiMaMi

Üye
    Konu Sahibi
kardeş uygulama n8 ile uyumlu değil :S

---------- Eklendi @ 23:56:27 ---------- Yazıldı @ 23:52:14 ----------

arkadaşım şimdi şunu deniyeceğim qt leri bazı uygulamaları yüklerken kendi kuruyor diye biliyorum.Magazadan fmobi 7 gün trial programını kurmaya çalış oto kurması lazım çünki o programda lazım oluyor diye biliyorum.Bu sorunu çözebilir
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
hangı uygulama uyumlu değıl anlamadım
 

SamiMaMi

Üye
    Konu Sahibi
foursguare uygulaması
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
nokia sleping screen i dene birde
 

SamiMaMi

Üye
    Konu Sahibi
qtleri yarım yamalak yüklemiştim daha önce sanırım bu yolla oluyor ama qtler bende mevcut bazıları hata verdi yüklerken.Teşekkürler şimdi telefonu yedekleyip formatlıyorum bu sorun çözülür sanırım artık cok sagol kardeşş
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
eyvallah
 
candost38tr

candost38tr

Üye
format tan sonra silinen dosyalar:magaza,harıtalar,vıdeo ve foto duzenleyıcıler,sosyal aglar.ve bırkac onemşız uygulamalar.vıdeo ve foto uygulaması sılınmıstı bulana kadar cok ugrasmıstım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt