Yardım Mesaj Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yardım Mesaj Sorunu
w810i kullanıcısıyım.130 tane mesajı bulunca hafıza dolu diyor.Acaba bu mesaj sayısını yükseltebilirmiyiz.yada telefondaki mesajları hafıza kartına atabilirmiyiz.
 

_qMz_

Üye
hafıza kartına atılmıyor diye biliorm..
 

Doğan

Üye
hafıza kartına atılmıyor sanırım sürekli siliceksin ozaman
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...